sobota, 5 sierpnia 2017

Magic Circles

Wszystko inne leży odłogiem, bo szaleję z bransoletkami.
Tydzień temu rozpoczęta.
Dzisiaj skończona:-)
Heksagony lubię w każdej formie.
Nie mogłam się oprzeć projektowi Extrano (wzór do kupienia w Beading.pl).
Do zrobienia bransoletki użyłam resztki i reszteczki koralików.
Wyszła bardzo kolorowa.
I bardzo mi się podoba.



Heksagony tak mnie porwały, że sama rozrysowuję następne wzory:-)
 Po długiej przerwie 
zaczynam odnajdywać się w świecie rękodzieła.
Znowu sprawia mi radość nawlekanie igły i machanie szydełkiem.
Z chęcią chwyciłam za kredki, ołówek i papier.
Śmiem przypuszczać, że zmiany te spowodowało nowe miejsce pracy.
Oby już ostatnie!

14 komentarzy:

  1. Ależ fantastyczna ta bransoletka. Świetnie że kolorowa - przez to energetyczna i radosna. No i perfekcyjnie wypleciona. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa, w tych kręgach zakochałam się od razu. Musiałam zrobić porządek w resztkach koralikowych;-)

      Usuń
  2. Szalejesz Jolu z tymi bransoletkami :) Co chwilę coś nowego :)
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, wzięło mnie więc szaleję;-)
      Buziaki:*

      Usuń
  3. Świetna bransoletką Jolu <3 Idealny "resztkowiec", można "posprzątać" w koralikowym pudle. Wykonanie, jak zawsze, perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, faktycznie idealny resztkowiec, tyle, że koralików w ilościach resztkowych dalej całe mnóstwo:)

      Usuń
  4. Mój ulubiony wzór szydełkowy ;). Twój zresztą też. Odmałpię, jak nic, odmałpię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, to są ulubione wzory miłośników wszelkich patchworków. Planuję jeszcze jedną bransoletkę tego typu w kolorach jeansopodobnych:-)

      Usuń
  5. Świetna bransoletka, bardzo kolorowa i radosna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście radosna i kolorowa.
      Wywołuje uśmiech na twarzach mijanych ludzi. Nie przechodzą obojętni.
      Ściskam mocno

      Usuń
  6. Witaj Jolu! Ach jaka przepiękna bransoletka! Cudownie w tych kolor.
    Wzór piękny!Świetnie tworzysz:)
    Pozdrawiam Cię słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję za miłe słowa.
      Ten wzór to akurat jedynie odtworzyłam. Jest rewelacyjny, przyznaję bez bicia :)

      Usuń
  7. Heksagony ostatnio w modzie! Widzę, że podążasz z duchem trendowym :-)
    Bransoleta ożywi każdy letni ciuszek, ozdobi opaloną rękę, przyciągając uwagę cudownymi kolorami :-)
    Wyobrażam sobie, jaką masz frajdę, Jolu, przy tych koraliczkach :-)
    Oby w nowej pracy wszystko pięknie się układało!!



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jakoś nigdy nie było mi po drodze z modą. Heksagony lubię, bo lubię;-) Bransoletka rzeczywiście przyciąga wzrok swoją kolorystyką. A ta krzyczy:-))))
      Aniu, pozdrawiam cieplutko:-*

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*