niedziela, 4 czerwca 2017

Torba z pazurem ;)

Wróciłam na chwilę do jeansu. 
Potrzebowałam torby, która pasowałaby do czerwonych spodni.
To było szybkie szycie.
I już z naparstkiem (ręcznie tylko fastrygowałam).
Torba bardzo pojemna, z czerwoną bawełnianą podszewką w białe kropeczki.
Przyszyłam w środku trzy kieszonki na okulary, portfel i telefon, 
doczepiłam też uchwyt na klucze.
Wreszcie wszystko będzie miało swoje miejsce, 
bo do szału doprowadza mnie grzebanie w czeluściach torby i szukanie wszystkiego.



3 komentarze:

  1. Piekna i baardzo przydatna wyszla :))) Super Ci wyszla :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba super, w porządek nie wierze....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka torebka to skarb! Rewelacja i fajne akcenty. Pozdrawiam, K:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*