poniedziałek, 5 grudnia 2016

Świąteczna inspiracja

Dzisiaj gościnnie inspiruję na blogu Scrap-ścinki.
Zostałam zaproszona do pokazania pracy 
nawiązującej do tematyki bożonarodzeniowej wykonanej z różnych resztek i ścinków.
Bardzo się ucieszyłam.
Wykonałam kartkę. Oczywiście z kawałeczków jeansu (żal mi wyrzucać cokolwiek).


Lubię jeans. Podoba mi się łączenie różnych technik i materiałów.
W głowie rodzi mi się pełno pomysłów:)
Ale czasu do końca roku mam bardzo mało.
Wszystko w zasadzie podporządkowane jest jednej uroczystości.
Dla niewtajemniczonych .... w tym miesiącu zostanę teściową;-)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna i pomysłowa karteczka:-)
    Gratuluję awansu;-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzę, że nowej roli jesteś znakomicie przygotowana i będziesz ja pełnić z wdziękiem :-)
    Pomysł na kartkę niebanalny! A wykonanie jak zwykle - perfekcja!
    Pozdrawiam Cię,Joluś, najgoręcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w klubie :)
    A kartka super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*