wtorek, 1 listopada 2016

Ogryzki

Nie wiem na ile starczy mi samozaparcia, ale zdecydowałam się na kolejna narzutę. 
Jeansową :)
Jakiś czas temu, zaczęłam nawet zszywać ze sobą elementy maszyną do szycia, 
ale jakoś to nie w moim klimacie;)
Poprułam wszystko i rozpoczęłam na nowo.
Ręcznie!!
Całość, według wstępnych obliczeń, to 28 x 14, czyli 392 elementy.
Łączę  ze sobą elementy w krótszy pasek, a te następnie ze sobą. 
Mam już 6 pasków; raptem 6 x 7 czyli 42 ogryzki.
Przede mną ogrom pracy - 350 sztuk :)



Jeans to cudowny materiał do obróbki!!!!

9 komentarzy:

  1. Będzie to piękna narzuta, choć pracochłonna:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam już sam zamiar całym sercem. Nikt nie namówił by mnie do takiej pracy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię Jolu za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jest bajeczna, a jaka będzie na finiszu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowna. Uwielbiam jenas. Ale przecudowny kawał pracy przed Tobą - podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że umiesz używać naparstka.
    Oj, będą paluszki bolały...
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się przepiękna narzuta - fajnie pomyślane! Pozdrawiam cieplutko, K :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł!...dżins pasuje do każdego wnętrza.
    Już widac,że będzie pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*