sobota, 17 września 2016

Zmiany...kolejne zmiany...

Na lepsze :)
Po 14-tu miesiącach bezrobocia wróciłam do pracy.
I to takiej, która sprawia mi największą frajdę.
Pasmanteria to miejsce stworzone dla mnie.
Logistycznie leżę i kwiczę. Nie godzę pracy z obowiązkami domowymi.
Choć i tak jest lepiej niż było w pierwszym tygodniu pracy.
Robótki leżą odłogiem. Prawie;-)

Powstają drobiazgi. Między innymi kartka z okazji Chrztu Świętego.
Jest już we właściwych rękach, więc spokojnie pokazuję. Wiem, że się spodobała:-)


Życie jest piękne:-))))

13 komentarzy:

  1. Kartka cudna, nie dziwię się że się spodobała. Powrotu do pracy gratuluję i cieszę się razem z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to ta sama pasmanteria, w której pracowałaś rok temu ???
    Powodzenia i mnóstwo międzyczasów :)
    Kartka przepiękna z białą sukieneczką.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu,nie, nie ta sama. Konkurencja;-)
      Miałam szczęście, że to praca mnie znalazła. Ja nie szukałam:-))). Widać troszkę jestem znana w tym środowisku;-). Międzyczasy, jak się trafiają, skrzętnie wykorzystuję co do minuty. A kartka skromna, ale przyznaję, urocza.
      Buziaki Tereniu:-****

      Usuń
    2. To miałaś szczęście, że Ci się taka praca trafiła, ale nie tylko TY. Znasz się na produktach sprzedawanych w pasmanterii, jak mało kto, więc dla pracodawcy jesteś bardzo cennym pracownikiem :)

      Usuń
  3. Gratuluję wymarzonej pracy:-) Kartka wspaniała, bardzo elegancka:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że nie sama leże logistycznie... od razu mi lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, jak fajnie, że masz pracę, Jolu!
    Z czasem ogarniesz czasoprzestrzeń :)
    A karteczka śliczna :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu, bardzo, bardzo się cieszę ;) Po takich ładujących wakacjach, taki rozpęd od razu w nową pracę ;) Trzymam kciuki by energii i zdrowia nie brakowało, to i czas na tworzenie się wygospodaruje.

    A karteczka urocza, bo taki jeden mały szydełkowy drobiazg świetnie ubogaca tę kartkę :)

    Pozdrawiam cię Jolu gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na owoce "międzyczasów"!
    :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję powrotu do pracy i jestem pewna, że ogarniesz i te robótki, które już czekają w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko, K :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna karteczka :))) Powodzenia w pracy :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*