sobota, 28 maja 2016

Torba listonoszka

Idąc za ciosem i wykorzystując pozostały len na podszewkę,
uszyłam kolejną, tym razem małą torbę spacerową z długim uchwytem.
Na tyle długim, że spokojnie można ją przerzucić przez ramiona
a wolne ręce uzbroić w kijki spacerowe. 
Torebka niewiele mieści, ale to co niezbędne - z łatwością!
Na lamówkę wykorzystałam połówkę zamka błyskawicznego,
a aplikacje, w odróżnieniu od poprzedniej torby, 
zostały przeszyte ściegiem atłaskowym, tak wiec nic się nie strzępi.


Robię też przymiarki do świątecznych kartek recyklingowych.
Czy jest coś, co wyrzucam?? Sama się nad tym zastanawiam ;-)


Kartkę przygotowałam z myślą o wyzwaniu RECYKLING # 3 w scrap-ścinkach:


22 komentarze:

  1. Torba niezła.
    :)
    Ale kartka... - wymiata!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Przyznaję, że mnie są kartka zaskoczyła:-)

      Usuń
  2. Twoje prace są super. Dziękuję za cudną karteczkę i życzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Cieszę się, że zdążyła na czas:-*

      Usuń
  3. Kartka jeansowa!!! WOW! REWELACYJNA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy rewelacyjna? Nie wiem. Na pewno - ciekawa;-)

      Usuń
  4. Powalasz Koleżanko...ale tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kartki jeansowe "chodzą" za mną od dawna.
      Mam też w głowie inne pomysły:-)

      Usuń
  6. Kartka świetna, ale torba wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba śliczna.Kartka pomysłowa i cudowna.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trochę odbiega od normy;-)

      Usuń
  8. Torba piękna, ale kartke... wymiata :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiata, nie wymiata i znowu wymiata...
      Już sama nie wiem:-)))))

      Usuń
  9. Podziwiam Twoją pomysłowość Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot, czasami coś wpadnie do głowy:-)

      Usuń
  10. wspaniale, że wykorzystujesz ścinki do końca :) jestem pełna zachwytu i dla torby i dla karteczki - pozdrawiam Ki DT scrap-ścinki

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*