piątek, 29 stycznia 2016

Pierwszy UFOk zakończony

Jestem z siebie bardzo zadowolona.
W końcu udało mi się skończyć jeden z UFOków.
I to nie byle jaki.


Zdążyłam w styczniu.
Teraz zastanawiam się czy porywać się na inną nową pracę (a korci mnie, ze hej)
czy iść za ciosem i sięgnąć po kolejne zaległości.

Z prac bieżących: 
- udało mi się w styczniu dorobić 30 kwadratów szydełkowych do narzuty, 
zgodnie z planem!
- narzuta jeansowa już na stałe leży na stole i pikuję zawzięcie; 
chcę zdążyć w ciągu dwóch tygodni
- kartki świąteczne prawie gotowe:-)
- odkryłam nową zabawę: koloruję książeczki dla dorosłych. Super sprawa!

14 komentarzy:

  1. Piękny ten UFOK jest :) Ja bym zaczęła coś nowego...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę na przemian stare i nowe, cóż robić....

      Usuń
  2. Ja też mam postanowienie pokonczenia różnych robótek...
    Tego się trzymajmy.
    :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, nie dam rady przy samych starociach;-)

      Usuń
  3. O, jak miło odnotować Twój powrót do haftu, Jolu! Te kwadraty zgodne z planem - moje oklaski za konsekwencję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chranno, staram się jak mogę. A co do haftu...wreszcie mam nowe szkła;-)

      Usuń
  4. O jej, skończyłaś Arabkę :) Super! Szybko udało ci się dokończyć tego UFOka ;)To może idź za ciosem jak tak ci dobrze idzie z zaległościami.
    To już kartki wielkanocne skończyłaś ?? Wow, duże brawa :D
    A kolorowanki są także ze mną od jakiegoś czasu. Zwłaszcza przez ten zimowy czas i długie wieczory.
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, u mnie zawsze wszystko hurtem;-), ale nie dam rady tylko przy UFOkach, zanudzę się na śmierć!

      Usuń
  5. Piękna Arabka !!! Gratuluję uporania się z tak wspaniałym UFO'kiem. Ciekawe, co jeszcze czeka na zakończenie. O kartkach nawet nie pomyślałam, a Święta za moment :(
    Pracowita jesteś bardzo - podziwiam.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, prac do zakończenia jest całkiem sporo. Powoli się z tym zmierzę, ale nie będę szarżowała;-)

      Usuń
  6. Piękny obrazeczek, a tak poza konkursem będziesz kończyła UFO-ki wrocławskie, czy wszystkie???? :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, tutaj na tamborek idą wrocławskie a na wschodzie - wsie ufoki. Jakoś tak dziwnie szybko się rozmnażają:-)))

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*