środa, 30 grudnia 2015

Walka z UFOkami i nie tylko

Praktycznie cały grudzień walczyłam z narzutą jeansową. 
Nie ukrywam, że pikowanie posuwa się do przodu, 
ale niestety nie w tempie jakiego się spodziewałam.
Praca jest jednak już w takim stadium, 
że pokażę dopiero po całkowitym zakończeniu.

Nie wiem jak mi się to udało, 
ale jakimś sposobem znalazłam kilka prac niedokończonych z różnych przyczyn.
Tym sposobem, po dwóch latach na tamborek wróciła Arabka.
Zostawiłam ją w takim stanie
 a w tej chwili wygląda tak:


Znalazłam też dwa hafciki, które powstały w czasie zabawy SALowej u Elen.
Utwierdziłam się w przekonaniu, 
że nie powinnam  się zapisywać na żadne zabawy, bo ich nie kończę.
Tak było i tutaj. Spośród 12 obrazków, wyszyłam jedynie dwa: ten i ten.
W dodatku jakoś tak bez sensu wyszywałam, 
bo zostawiłam wyjątkowy skąpy margines.
Wyszywanki czekały prawie 4 lata na wykorzystanie.
Doczekały się!!
Uszyłam dwie poduszki dla moich doktorów nie-ludzkich:


Bardzo się podobały!!

No i jednak cały czas, co prawda coraz wolniej, szydełkuję kwadraty do narzuty.
W grudniu zrobiłam jedynie 8 sztuk,
 czyli mam już 73 a do zakończenia zostały mi 92 kwadraty.




7 komentarzy:

  1. Danusiu, poduchy cudne! Arabce duuuuużo krzyżyków przybyło :) Wybacz, że jeszcze nie wysłałam jeansowych spodni, ale mordercze tempo, z jakim przyszło mi ostatnio pracować, na nic mi nie pozwalało... Obiecuję poprawę po Nowym Roku :) A tymczasem życzę Ci wspaniałego Sylwka i dobrego roku 2016 :)
    Kosmetyczka oczywiście wysłana, mam nadzieje, że dotarła szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. A i tak nie pobijesz mojego prawie 10 letniego UFOka. Jestem w tym mistrzem ;) Poduchy super, mam nadzieję, że będą dobrze służyć nieludzkim doktorom :)
    P.S. Najlepszego w tym 2016!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufoki to rzecz piękna...wykopałam dwa kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej Arabki miałam słabość już te dwa lata temu i kibicowałam jej bardzo ;)
    A poduchy świetnie skomponowane kolorystycznie, fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne poduchy - bardzo ładne ;)
    Powodzenia z ufokami Jolu :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*