sobota, 5 września 2015

A jednak kolor!!

Zawsze uważałam, że jedynym słusznym kolorem jest czerń.
Czasami wzbogacałam czerń granatem, szarością czy brązem.
Ostatnio próbuję zmieniać moje priorytety kolorystyczne.
I pokochałam kolory:-))

Powstaje druga narzuta szydełkowa:


Kwadratów ma być znowu 165. Na razie mam ich 12:


Założyłam, że każdego dnia zrobię tylko jeden kwadrat.
Tym sposobem na pewno zdążę do przyszłego roku.

Bransoletki też się mnożą:


Wszystkie koraliki odblaskowe. I podobają mi się!
Użyłam koraliki Toho Round 11o Luminous Neon: 

5 komentarzy:

  1. Kolorystyka wakacyjna, śliczne..

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja tak miałam z kolorami;-) Każdy, pod warunkiem, że to czarny;-))))
    Na szczęście też mi przeszło.
    Kwadraty piekne.
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja tak miałam z kolorami;-) Każdy, pod warunkiem, że to czarny;-))))
    Na szczęście też mi przeszło.
    Kwadraty piekne.
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie! Kolorki są weołe.
    Czarny też jest kolorem...
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwadraciki piękne, ale te neonowe bransoletki - ach, nosiłabym! Wszystkie na raz! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*