czwartek, 23 kwietnia 2015

Już za chwilę, za chwileczkę....

Oto przyczyna mojej nieobecności w blogowym świecie:


Przyznaję, bardzo zaniedbałam swoje wpisy, nie bywałam u Was.
Ale naprawdę ciężko pracowałam. 
Efekty mojej pracy będzie można zobaczyć od 1 maja 2015r 
w Krasnobrodzkim Domu Kultury.
Serdecznie Wszystkich zapraszam.
Na razie tylko zajawka, całą resztę pokażę po wernisażu.
Mogę tylko powiedzieć, że na wystawie zaprezentuję zbiór kuchennych makatek, 
które zbieram od wielu lat 
oraz własnoręcznie wykonaną biżuterię inspirowaną tradycyjnym haftem zamojskim.

W tym miejscu chciałam podziękować Pani Ani ze sklepu Kadoro
która zechciała sponsorować koralikową część wystawy.
Pani Aniu, bardzo, bardzo dziękuję:-*

 chciałam podziękować za przymykanie oczu na moje koralikowanie w czasie pracy.


Panie Anie - JESTEŚCIE WIELKIE!!



PS. Wiem, że na plakacie jest literówka. Będzie poprawiona:-)

9 komentarzy:

  1. Żałuję, że mnie tam nie będzie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki powód nieobecności to ja rozumiem. Jesteś usprawiedliwiona Jolu ;)
    Trzymam kciuki za wystawę, żałuję, że znów jest ona poza moim zasięgiem.
    A panie Anie to zawsze są super kobietki ;)
    Pozdrawiam ciepło Jolu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i bardzo żałuję, że to tak daleko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Jolu i pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Za daleko ta wystawa. Oj! za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już nie mogę się doczekać...JADĘ, będę podziwiała za żywo...

    OdpowiedzUsuń
  7. oj dla mnie za daleko,ale pokażesz sporo zdjęć,prawda ? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że to tak daleko było:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*