niedziela, 8 marca 2015

8/52

Ostatnie dwa tygodnie znowu przeleżane bez sensu. Kolejne zapalenie płuc. 
Sypię się, nie da się ukryć. Przez 10 dni spałam przez 20 godzin na dobę. 
Do sił już prawie wróciłam, ale robótkowo - czas stracony;-)
Jak tylko byłam w stanie usiąść, sięgnęłam do koralików i uruchomiłam karuzelę;-)
Powstały dwa komplety żgutowe:


Pierwszy komplet, w chłodniejszej tonacji:


z koralików Preciosa Rocaille Mix, zestaw III

Z jednego opakowania zrobiłam bransoletkę i naszyjnik długości 80cm:


Drugi komplet, w tonacji cieplejszej:



Z jednego opakowania zrobiłam dwie bransoletki i naszyjnik długości ok 45 cm:


Młynek sprawdza się świetnie. To był jeden z bardziej udanych zakupów.
Pierwszy raz użyłam też kleju Rayher do biżuterii.
Śmierdzi tak jak HT2, ale schnie szybciej. Nie mam jeszcze opinii na temat tego, czy usztywnia tkaniny i jak będzie się zachowywał przy biżuterii koronkowej.
Ale wszystko przede mną:-))

11 komentarzy:

  1. Świetne, nie powiem, że "chorowanie" Ci posłużyło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Młynek do takich prac jest idealny. Fajnie wyszły te sznury - kolorowo i wesoło :), a Ty wracaj do sił i trzymaj się, bo przedwiośnie to niezbyt dobry okres dla samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, cieszę się, że wracasz do zdrowia :) Koralikuj dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorowo, miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, kolorowo, wiosennie! :) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo sił do walki z choróbskami.
    Teraz uważaj, bo organizm osłabiony.
    Udany zakup bardzo cieszy, efekty świetne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ kolorowo! Zdrowiej, bo ja już szykuję "ekipę" na maj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu, przykro mi, że takie choróbska cię trzymają. Dbaj teraz o siebie :*

    Dobrze, że msz młynek, to możesz nadgonić z koralikowaniem ;) Multikolorowe komplety cudne, przyciągają wzrok. Ten w chłodniejszych barwach bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu, oba komplety są cudne:-) Trzymaj się, dużo zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, Jolciu , gonisz jak burza. Super

    OdpowiedzUsuń
  11. A tu jeszcze więcej kolorków:) Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*