niedziela, 28 grudnia 2014

Zmogło mnie

Nie pamiętam takich świąt. I dobrze!
Przeleżałam w łóżku ze zmianami na płucach.
Na szczęście wracam do formy. I do pracy.

W tym roku przygotowałam raptem kilka kartek świątecznych:


Mam nadzieję, że wszystkie dotarły na czas.
Mnie spotkało wiele dobrego na ten czas, dużo życzeń, za które wszystkim ogromnie dziękuję. Uwielbiam dostawać kartki. 
Niektóre z nich to prawdziwe perełki.

Trafiło mi się nawet zamówienie na kartkę z okazji chrztu św.


Wiem, że się podobała. To cieszy najbardziej

Zwolniłam nawet tempo przy koralikach.
Powstała tylko jedna siljanka, 
do której kolory koralików zostały dobrane przez MOKK:-)


Materiałoznawstwo:
- koraliki Toho round 11o.: opaque frosted grey, ceylon innocent pink

I na koniec niespodzianka....
Wyciągnęłam puzderko z kolejnymi zabawkami.
Zdecydowałam, że trzeba je odkurzyć;-)


Sama zdziwiłam się ile tych czółenek! 
W swoich zbiorach mam czółenka: drewniane, szylkretowe, plastikowe, z wbudowanymi szydełkami, z dzióbkami, jedne malutkie, inne ogromniaste. Mam nawet specjalne podręczne miniaturowe szydełko.
Tylko do roboty się brać!

Pozdrawiam wszystkich jeszcze w starym roku.
W Nowym Roku życzę wszystkim spełnienia marzeń.
Jakie by one nie były:-))))

7 komentarzy:

  1. No to zdrowia życzę!
    Bo jak będziesz miała siły, to nadrobisz każdą straconą (bez robótkowania) minutę.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że wracasz do zdrowia. Juz się biję jakie cudeńka wyjdą spod czółenek :) Oj! konkurencja rośnie. Trzeba sie brać do frywolitkowania /;0
    Pozdrawiam i zdrowia życzę, Dana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt, że zdrowiejesz, te święta zdrowotnie nie były dobre..

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia życzę i pięknych frywolitek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. SZczęśliwego Nowego 2015 roku !!!
    Kartka od Ciebie cudowna - :*
    Oj frywolitki ojoj to się będzie działo
    nie mogę się już doczekać moja droga !!!
    a slijanka cudowna ma boskie kolory !!!
    Uściski wielkie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj bierz się za frywolki, może i ja w końcu zaskoczę z tym klik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja karteczka troszkę się opóźniła, ale jest cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*