niedziela, 14 grudnia 2014

Brązy, turkucie i pomarańcze

Pierwsza: złocisto-brązowa


Materiałoznawstwo:

Druga: turkuciowa:-)


Materiałoznawstwo:

Trzecia: pomarańczowo-szara:


Materiałoznawstwo:

Przyznaję, że zaczyna mi brakować pomysłów kolorystycznych.
Poprosiłam więc o pomoc Mojego Osobistego Konsultanta Kolorystycznego;-)
Kolory ostatniej siljanki, to propozycja MOKKa;-)

I oswajam się z takim oto zestawem kolorystycznym:


Nie wiem, czy dam radę to przełknąć;-)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających bardzo serdecznie:-*



5 komentarzy:

  1. Niesamowite, pamiętaj o zieleniach....

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie o zieleniach pomyślałam:) Jak zwykle cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładny zestaw kolorystyczny :)
    Krywulki, jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  4. ohhhhhhhhh turkucie ;)))
    ohhhhh pomarańcze ohhhh ;)))
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak to skomponujesz.
    Będzie ładnie, bo ładne kolorki są!
    Ela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*