sobota, 1 listopada 2014

Wystawa

Chciałabym poinformować o pewnej wystawie, i przy okazji serdecznie na nią zaprosić, o roboczym tytule "Makatki i koralikowe dodatki" (przy okazji macie może jakieś pomysły na tytuł?), która zostanie otwarta w czasie Majówki 2015 r.  Zamierzam zaprezentować tam moją kolekcję kuchennych makatek oraz, a raczej przede wszystkim, własnoręcznie wykonaną biżuterię koralikową w kolorystyce tradycyjnego hafu zamojskiego (gerdany, siljanki, bransoletki itp).

Większość koralików nie została jeszcze nanizana. Nie dlatego, że mi się nie chce. Ci, którzy mnie znają nie mogą narzekać na moje lenistwo. Na przeszkodzie stoi przede wszystkim brak czasu, a do niedawna, w zasadzie do wczoraj, miałam przejściowe braki w zaopatrzeniu:-)
Jak możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej front robót można uznać za otwarty:
  

Powyższą górę koralików zakupiłam tam gdzie zawsze, czyli w Kadoro. Dzięki przychylności i uprzejmości Pani Ani uzyskałam bardzo znaczący rabat. Z tego miejsca chciałabym Jej serdecznie podziękować za zawsze miłą obsługę i co tu dużo mówić - życzliwość, a z tym niestety coraz rzadziej można się spotkać, nie tylko w kontaktach handlowych, ale takich zwykłych, czysto ludzkich… Ale nie tylko z tego powodu mogę Wam polecić ten sklep - to moim zdaniem najlepiej zaopatrzony sklep koralikowy w polskim internecie i będę robić u nich zakupy także bez specjalnych obniżek:-)

Teraz pozostało mi jedynie cofać codziennie zegarek o przynajmniej godzinę, może wtedy nie zabraknie czasu na zrobienie wszystkiego, co sobie zaplanowałam. Efekty mojej pracy będzie można zobaczyć na wystawie oraz tuż po niej na blogu, chyba że od czasu do czasu coś ujawnię… 
dla zaostrzenia apetytów.

I jeszcze na koniec w większym zbliżeniu:






Jak widać kolorystyka jedynie słuszna:-)

Uzupełniam wpis o miejscu wystawy, bo jakoś mi to umknęło wcześniej.
Wystawa będzie miała miejsce w Domu Kultury w Krasnobrodzie.

8 komentarzy:

  1. Super.... Joleczko!! nie mogę się doczekać tej wystawy z Twoimi pracami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Łomatko, tyle zabawek... Trzymam kciuki....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilometry nici zużyjesz ale będzie na co patrzeć.Też trzymam kciuki i wiem ,ze majówkę spędzę we Wrocławiu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, zapomniałam napisać o miejscu wystawy. Niestety nie jest to Wrocław, a Krasnobród pod Zamościem.

      Usuń
  4. No, nareszcie zobaczę Twoją wystawę, bardzo się cieszę:) Mam nadzieję, że się uda. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, za rozciąganie czasu, bo chyba to ci najbardziej potrzebne:) Nie mam żadnych wątpliwości, że wystawa będzie wspaniała, szkoda, że jest tak daleko ode mnie, ale kto wie...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie mogę doczekać :) Prace zapowiadają się ciekawie. No i widzę że do tego sklepu warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koralików na pewno Ci nie braknie..gratuluję kolejnej wystawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*