niedziela, 23 listopada 2014

Finał wymianki

Z lekkim opóźnieniem umieszczam u siebie podsumowanie zabawy wymiankowej, która została zorganizowana w Artimeno. Choć u mnie bardzo krucho z czasem, to zdecydowałam się na tę zabawę. I nie żałuję. Moim zadaniem było przygotowanie kartki świątecznej i dołączenie symbolicznego drobiazgu. Taki sam zestaw miał trafić do mnie od innej osoby.
I tak...

Kartkę wraz z przydasiami i słodkościami dostałam od Moniki:



Kartka bardzo mi się podoba, przydasie na pewno się przydadzą, słodkości już nie ma a aniołek wprawił mnie w zachwyt.
Moniko, bardzo dziękuję:-*

Moja kartka wraz z drobnym upominkiem trafiła do Iwony:


I wiem, że się spodobało.


Cieszę się, że wzięłam udział w zabawie.
Pewnie nie ostatni raz:-)))))

Pozdrawiam ciepło:-*

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że spodobał Ci się ten drobny upominek:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny finał zabawy wymiankowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne upominki przygotowałyście:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*