sobota, 29 listopada 2014

Ciężkie wyzwanie

Dostałam wyjątkowe zamówienie.
Moim zadaniem było zrobienie mega dużej kartki,
takiej, żeby zmieściły się i życzenia i podpisy bardzo wielu osób.
Przyznaję, że miewam problemy z zagospodarowaniem dużych powierzchni, 
więc postanowiłam zrobić kartkę w formie książeczki.
Jest sporo miejsca do napisania życzeń
i każdy może się podpisać, bez obawy, że braknie miejsca akurat dla niego.

Na zdjęciu pokazuję tylko zagospodarowane przeze mnie strony książeczki:



I kolejna siljanka, srebrzysto-szara:



Materiały z Kadoro:
- koraliki Toho round 11o.: opaque frosted white, ceylon smoke, metallic hematite



6 komentarzy:

  1. Ja proszę o zdjęcia kartki, a nie o miniaturki... :) Krywulka śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i co ładniejsze kartka super, a krywulka....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile stron ma twoja książeczka? I zbliżenia proszę!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie Jolu - moja wyobraźnia też coś nie domaga i nie wiem, jak w całości ta karteczka mogła wyglądać. Więcej fotek proszę ;)
    Koraliki cudne, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka (książeczka?) świąteczna wygląda obłędnie :) Pomysł rewelacyjny. A siljanka wygląda jak oszroniona :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tą książeczką:) Oczywiście koraliki cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*