poniedziałek, 29 września 2014

Siljanki

Za co ja już się nie chwytam...
Lubię różności i lubię próbować.
 Niektóre techniki chwytają mnie za serce i trzymają długo.
 Inne chwytają również ale na trochę krócej. 
A do jeszcze innych dojrzewam długo.

Teraz szyję i koralikuję.
Pokażę urobek ostatnich dni, to 3 siljanki.


I jeszcze w zbliżeniu.
Pierwsza - szara z akcentem:

Druga - w kolorze kosmosu:

Trzecia - turkusowa:

Wszystkie siljanki zrobiłam ze wspaniałych koralików TOHO 11.


I żeby nie było, że całkiem zapomniałam o papierach - zakładka dla kibica...
No właśnie! Kto zgadnie dla kibica którego klubu zrobiłam tę zakładkę:







12 komentarzy:

  1. Śkliczne te Twoje koraliki, chociaz nie wszystkie w moich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Silianki cudne jak zawsze, turkus moim nr jeden został ;)
    A zakładka to pewnie dla kibica Widzew łódź :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Twoja odpowiedź jest prawidłowa.
      Nagroda - maleńki drobiazg dzisiaj wysyłam do Ciebie:-)
      Pozdrawiam cieplutko:-*

      Usuń
    2. A to to był konkurs z nagrodami :) ? Już się cieszę i nie mogę się doczekac ;)

      Usuń
  3. Piękne siljanki, a zakładka.............:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wszystko zgoda, Jolu, tylko błagam: nie mów o swoich twórczych poczynaniach, że to "urobek" :))) Toż to dzieło rękodzielnicze, a nie fedrunek w kopalni!!!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nazwisko zobowiązuje;-))))
      A tak poważnie: to masz rację, dziękuję za zwrócenie uwagi:-*
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Jolu, ja Tobie uwagi nie zwracam!!! BYNAJMNIEJ! Ja tylko chciałam podkreślić, że tak piękne, artystyczne prace zasługują na większy szacunek, moja Droga :)))

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta w kolorze kosmosu! Chciałabym zrobić taką w prezencie dla Mamy :) Czy wzór jest Twój, czy "wygrzebany w sieci?"
    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karol INO, dziękuję:-*
      Wzoru do siljanki "kosmicznej" nie czerpałam z sieci. Jest mój. Ale jest bardzo prosty, ponieważ to zwykły koralikowy ścieg siateczkowy. Dobór kolorów w/g gustu i posiadanych koralików.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*