sobota, 23 sierpnia 2014

Urlop - część I, czyli magiczne miejsce

Jak co roku urlop spędziłam na Roztoczu.
Z dala od wielkomiejskiego zgiełku, wśród dzikiej przyrody przez 3 tygodnie czerpałam magię z tego miejsca.
Na terenie  Krasnobrodzkiego Parku Krajobrazowego znajduje się jeden z dwóch ścisłych rezerwatów "Św.Roch". W tym właśnie rezerwacie, pośród lasów bukowo-jodłowych znajduje się wyjątkowo piękna ścieżka spacerowa "Krasnobrodzkie wąwozy":


Przy sanatorium mieszczącym się w pałacyku na Podzamku odkryłam wyjątkowej urody wieżę ciśnień:


Tuż obok pasły się koniki polskie:


A nad krasnobrodzkim zalewem można też znaleźć miejsce bardziej odludne:




C.d.n.:-)
Pozdrawiam wszystkich Tuzaglądaczy:-*




11 komentarzy:

  1. Magiczne miejsca... na całym świecie takich nie ma :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Roztocze - najpiękniejsze miejsce na ziemi:-)

      Usuń
  2. Witaj na starych śmieciach... akumulatory naładowane????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, melduję, że na najbliższy rok akumulatory naładowałam:-)

      Usuń
  3. Jolu kochana, dostałam śliczną karteczkę z pozdrowieniami, za co gorąco Ci dziękuję :) Leży sobie właśnie na biurku pod ręką i co rusz zerkam sobie na nią, ciesząc się, że są takie kochane Kobietki jak Ty, co o mnie pamiętają :))) Miejsce urokliwe, w którym jednak nie często bywam. Cieszę się bardzo, że wypoczęłaś i teraz znów będziemy mogli podziwiać Twoje twórcze działania :)
    Pozdrawiam i uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to Ty jesteś wyjątkową Kobietą:-)
      Pozdrawiam ciepło:-*

      Usuń
  4. Oj tak, piękne miejsca, wiem co mówię :) a zalew to już poezja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalew jest piękny. Ale najbardziej mi pasuje w czasie wietrznej pogody, kiedy więcej luzu na plaży, na molo i na deptaku:-)

      Usuń
  5. Ach pięknie tam :) Nigdy nie byłam w tamtych regionach i teraz żałuje jeszcze bardziej. Mam nadzieje, że uda mi się to w najbliższym czasie nadrobić. Dziękuje ci bardzo Kochana że o mnie pamiętałaś :* Karteczka wisi sobie na lodówce. Zmotywowała mnie nawet to wygooglowania sobie Roztocza i spowodowała jeszcze większe pragnienie by tam pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roztocze to najpiękniejsze miejsce na ziemi (oczywiście w/g mnie). Koniecznie powinnaś je zobaczyć, posłuchać i powdychać:-)))

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*