niedziela, 16 marca 2014

Siljanka - nr 14

W niebieskościach, prawie turkuciowo;-) 
 

8 komentarzy:

  1. Wyobrażam sobie jak to cudo wygląda na szyi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze dziesięć i sama chwytam za igłę :))))))) Już zaczynam nóżkami przebierać, na razie nieśmiało... :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Jolciu na zdjęciu naszyjnik wygląda ślicznie
    ale na żywo bosko bosko bosko w życiu nie spodziewałam
    się , że to cudo do mnie trafi - jesteś przekochana i szczerze Ci
    za Niego dziękuję :*** Dziś mam nadzieję zrobić wpis oby tylko
    komp nie zastrajkował bo muszę się cudami od Ciebie pochwalić
    a jest czym dobrze o tym wiesz !!! Buziaki i uściski przeogromne !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm...ja bym tam raczej turkus obstawiała..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*