poniedziałek, 6 stycznia 2014

SAL letni

Będę bardzo opóźniona, ale najważniejsze, że ciągle robię:-) 
Jakiś czas temu dołączyłam do wspólnego haftowania samplera letniego u Weronki.
 Teoretycznie należało go wykończyć do końca roku:-))))
Jak widać, może mi się to uda;-)



Dawno nie pokazywałam swoich haftów, ale to nie znaczy, że nic się nie dzieje w tym temacie. Powoli dobiega końca mój sampler kuchenny, który mozolnie tworzę w godzinach pracy, ale już niedługo go zaprezentuję. 
Pozostaje jeszcze arabka, która ostatnio niedomaga;-)
No i mam kolejne bardzo ambitne plany hafciarskie na ten rok:
- wyszyć kolejny sampler
- zmierzyć się z wybranym modlitewnikiem
- wyszyć dwie kobietki: jedną roznegliżowaną a drugą nieco bardziej ubraną
- rozpocząć w końcu projekt "ludowy"
- głęboko przemyśleć tegoroczny projekt needlepointowy

Ciekawe jak będzie wyglądała realizacja:-))))))))

13 komentarzy:

  1. Letni obrazek już wygląda bardzo pięknie!
    Ambitne plany, oby tylko czas był łaskawy i w odpowiedniej ilości :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że dogłębnie przemyślisz tegoroczny projekt needlepointowy :)) Jak będzie decyzja to się okaże :)) A co do reszty.......

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu!!, nie widzę "Kurzajki" w tej rozpisce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny haft :) Ja zapisałam się na dwa sale a nawet ich jeszcze nie zaczęłam ... (a miały być skończone do końca roku) hehe mam nadzieję, że do końca tego się wyrobię :) A za ciebie trzymam kciuki żeby udało ci się wyhaftować wszystkie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staroświecki ten sampler. Cuuudny :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie przybywa!
    Życzę realizacji planów hafciarskich i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w szybkim ukończeniu haftu.

    OdpowiedzUsuń
  8. A określono, do końca którego roku? :))))) Ja właśnie kończę moje SALowe wisienki z poślizgiem prawie dwuletnim :))) Wszystko ma swój czas, nie przejmuj się :)
    Życzę Ci, żeby wszystkie plany na ten rok się zrealizowały gładko, jak po maśle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak bardzo podobają mi się samplery ! ten jest przepiękny!
    Nigdy nie xxx ale mam wielką ochotę na wykonanie takiego cuda.
    Będę zaglądać do Ciebie i obserwować postępy prac.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już dawno przestałam tworzyć planów noworocznych, bo nigdy nie potrafiłam ich w pełni zrealizować ;) Ale za twoje trzymam kciuki ;)
    Ten sampler cudny, piękna jest taka różana czcionka, zwłaszcza moje "A" już mogę podziwiać, śliczne jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sempler już wygląda cudnie :-) Za resztę marzeń trzymam kciuki :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez problemu dogonisz, już prezentuje się bardzo wyjściowo:)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kolorki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*