niedziela, 29 grudnia 2013

Poświąteczne bezwenie

Na sam koniec roku dopadło mnie totalne znużenie i bezwenie. 
Nawet nie zmęczenie a po prostu niechęć do wszystkiego.
Jeszcze w okresie bardziej twórczym zrobiłam kartkę dla bardzo konkretnej Osoby.
Wiem, że bardzo się spodobała, a to dla mnie największa radość.



Kochane Moje!! 
Bardzo, ale to bardzo dziękuję za cudowne kartki świąteczne z życzeniami, 
których przyszło zadziwiająco dużo. Jestem bez aparatu, więc fotek nie będzie:-(
Oprócz kartek dostałam również upominek od Moniki.
Sprawiłyście mi ogromną radość.

DZIĘKUJĘ!  DZIĘKUJĘ!  DZIĘKUJĘ!

10 komentarzy:

  1. mnie też by się spodobała:) ja też mam - bezwenie - rozleniwienie ale u mnie to normalne jak przedawkuję robótki:) teraz odpoczywam i nadrabiam zaległości blogowe, PODZIWIAM hafty

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka super. Mnie, o dziwo bezwenie nie dopadło....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od Świąt nic nie robię, mimo strasznych zaległości robótkowych.
    Kartka piękna, a ja do koleżanki urodzinowej kartki nie wysłałam......
    Zdrowia sobie życzmy na Nowy Rok i szczęścia takiego zwykłego, ludzkiego.
    Pozdrawiam słonecznie i tego słońca również Ci życzę na każdy dzień Nowego 2014 Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, Twoja karteczka dla mnie obfocona i chwalę się nią na blogu, bo CUDNA i wielką radość mi sprawiła :) A ta tutaj też śliczna, ale moja najśliczniejsza :)))
    Ja mam odwrotnie - ochoczo zabrałam się po świętach do roboty, dziś jeszcze przed śniadaniem machnęłam na maszynie poszeweczkę na jasiek, bo stare się "wydarły" a za chwile zabieram się do haftowania ostatniego obrazka z wiśniowego obrazka :) Przyjdzie i dla Ciebie lepszy czas do robótkowania!
    Uściski serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bezwenie...
    A zaraz nas zarzucisz zdjęciami różnych różności...
    Nic a nic ci nie wierzę!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka piękna i w jedynych słusznych kolorach :)
    PS: To zjeżdżaj na wieś, przy ciepłej kawie lepiej nam będzie to bezwenie przetrwać :) i na pocieszenie coś słodkiego upiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu ;)))

    Na wszystkie dni Nowego 2014 Roku
    Życzę Ci wiary w sercu i światła w mroku.
    Obyś jednym krokiem omijała przeszkody.
    Byś czuła się silna i wiecznie młoda !!!!!!!!!!

    pACZUCHĘ WYŚLĘ PO nOWYM rOKU KOCHANA :***

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, aby radość sprawiało każde pociągnięcie igły i nożyczek , a w naszych oczach nie gasł zachwyt na Twoimi arcydziełami

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj widzę, że mam zaległości...piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*