poniedziałek, 11 listopada 2013

To lubię:-)

Notesik na ludowo:-) 
Trafił już w godne ręce!!
 




Za sprawą Ani, sprawa się rypła:-)))
Mogę więc już śmiało przyznać się do tego, co trzymałam w blogowej tajemnicy od jakiegoś czasu:-). Od 7 października pracuję, a jak się nieoficjalnie dowiedziałam, piastuję stanowisko Pani Dyrektor Joli;-), w najlepszej wrocławskiej pasmanterii przy ul.Wesołej róg Łódzkiej.
O samej pasmanterii i o spełnianiu marzeń napisała już Ania. 
Zamieściła też sporo zdjęć.
Takich trzy jak my dwie to nie ma ani jednej;-)

Z A P R A S Z A M Y

10 komentarzy:

  1. Notes super, gratulujemy super stanowiska...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ale masz super pracę zazdroszczę ;)
    A notesik super - pozDrawiaM ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Pani Dyrektor!
    Cieszę się że marzenia się spełniają :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, a do pasmanterii wpadnę. Może wiosną, bo niedaleko moja córka mieszka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Notes wyszedł Ci bardzo ludowy. Podoba mi się. Stanowiska gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Notes niezły.
    A z pasmanterią niezła konspira!
    Trzymam kciuki!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pracy :)
    Notes cudny :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki super klimat notesikowy :)
    Właśnie - już byłam u Ani, poobczajałam i robi ogromne wrażenie Pani Dyrektor :)Bardzo się cieszę, że wszystko się udało, pamiętam twoje stresy z tym związane sprzed kilku miesięcy. Teraz to już na pewno muszę wpaść, jak tylko dotrę wreszcie do Wrocławia ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny notesik!
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję pracy i stanowiska!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*