niedziela, 3 listopada 2013

Świąteczne trele

Wśród kartek świątecznych nie może zabraknąć tych z ptasim motywem.
Moim ulubionym:-)








Oprócz ptaszków, na kartkach pełno gałązek...
A to za sprawą cudownie odnalezionego dziurkacza;-)
Odrodziłam się już na dobre po kilkumiesięcznym "zastoju".
Pracuję twórczo i tworzę pracując:-)
Mam sporo rzeczy do pokazania, ale chwilowo jestem bez aparatu fotograficznego, więc o trochę cierpliwości proszę...
Zaległości za złapanie licznika, a także pewne sympatyczne zobowiązanie wobec niezwykle życzliwej osoby - już odrobione.
Anno, Dorotko i Asiu - w tym tygodniu wszystko zostanie wysłane:-)
Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko:-*

17 komentarzy:

  1. Przepiękne karteczki sama nie wiem która najładniejsza :)
    Wiadomość dotarła - odpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite są te karteczki, Jolu!! więcej takich prosimy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, nie mów takich rzeczy dwa razy;-)

      Usuń
  3. Karteczki są prześliczne:) Cudownie z tymi ptaszkami:)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne:) Ptasie motywy są wyjątkowo wdzięczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki z ptaszkami ukrytymi w gałązkach! Bardzo nastrojowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale wykorzystałaś dziurkacz,efekt powalający

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie miałaś w zeszłym roku ptaszorkowych kartek świątecznych ? Świetnie się prezentują, nawet nie przypuszczałam, że na taka okazję też ptaszki mogą zagościć ;) Ale ty oczywiście udowadniasz, że to motyw dobry na wszystko :)
    Dziurkacza zazdroszczę. Moje zapasy kupnych gałązek właśnie się pokończyły i to przed sezonem świątecznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ptaszki jestem w stanie umieścić wszędzie i zawsze:-)
      Masz rację, w zeszłym roku nie miałam ptasich kartek bożonarodzeniowych, Twoja pamięć jest wspaniała.
      Jeśli chodzi o gałązki .... coś mi wpadło do głowy:-)

      Usuń
  8. Jejku...same cudowności śliczności!!!:)
    też uwielbiam ptasie motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki są super, ale jak dla mnie to ta pierwsza jest najfajniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! fantastyczne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalne te Twoje ptasiowe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęka mi opadła zobaczywszy te przepiękne ptasie kartki

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki rewelacyjne!! No ale jakżeby mogły być inne, skoro są z Twoim ulubionym, ptasim motywem! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*