niedziela, 10 listopada 2013

Różności i ... Chór Aleksandrowa:-)

Odkryłam wspaniałe papiery w cudownie ciepłych odcieniach brązu i beżu. 
To co lubię tak bardzo.




Papiery pochodzą z kolekcji Warm Memories ze scrapakivi
Do kartki dodałam gniecione kwiaty, gałązki ozdobne i białe piórka na druciku z 13arts.
Na końcu dodałam pomarańczowe owoce głogu i całość spryskałam bezbarwną mgiełką perłową, z którą ostatnio nie mogę się rozstać;-)

Oprócz kartek "robię" też w innych technikach.
Jakiś czas temu Anna i Dorota upolowały u mnie licznik 77777.
Cierpliwie czekały na moją niespodziankę.
Przygotowałam dla Nich po naszyjniku frywolitkowym, 
widocznym w tej plątaninie poniżej:


Zdjęcie zrobione jeszcze w czasie robótek w toku, stąd widoczne końcówki.
Wśród tej plątaniny frywolitkowej jest jeszcze jeden naszyjnik zrobiony dla Asi
której w ten sposób chciałam podziękować 
za niespotykaną wprost bezinteresowną życzliwość.
Dla Asi jest naszyjnik, a dla Jej córeczki Zosi - album:


Dziewczyny! Jeszcze raz bardzo dziękuję!!


I z zupełnie innej beczki...

Wczoraj byłam na występie Chóru Aleksandrowa. Od ZAWSZE chciałam taki występ zobaczyć na żywo. Udało mi się dzięki Ani, która wpadła na pomysł, 
żeby właśnie mnie zaprosić.
Widowisko nie do opisania, nie do opowiedzenia. Te głosy..., tańce...
Ponad dwie godziny uczty dla oczu i uszu!!
To trzeba zobaczyć i usłyszeć:-) 
Aniu, wielkie dzięki:-*

10 komentarzy:

  1. Takie koncerty to raj dla dusz, resztę podziwiam........

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylu przystojnych facetów w jednym miejscu + piękny śpiew.... Oj, zazdraszczam. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, nie mam zielonego pojęcia czy Ci faceci przystojni;-).
      Ale muzyka, śpiew, taniec .... - jest czego zazdraszczać;-)

      Usuń
  3. Dziękuję za wspaniały naszyjnik! Zdjęcia nie oddają jego urody. Możliwości podziwiania chóru Aleksandrowa zazdroszczę :))
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty przygotowałaś Jolu !!!
    Widziałam u Anki bilety i troszkę Wam zazdroszczę.
    Przede wszystkim jednak gratuluję Tobie Jolu stanowiska :):):)
    Oj będzie się działo.................
    Ściskam mocno i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu! Tak jak pisała Ania...
      Uczestniczę w tej bajce;-)
      A stanowisko .... marzenie dla każdej z nas:-))))))

      Usuń
  5. Piękna karteczka i albumik :) A naszyjnik frywolitkowy śliczniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kartki i cudne frywolitki:) Zdolniacha:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ci się trafiła cudowna uczta dla duszy :) Niesamowite pewnie przeżycie i również dołączam do grupy "zazdraszczaczy" ;)
    Śliczne frywolitki, karteczka i albumik też, choć mało fotek :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*