sobota, 5 października 2013

Zdążyłam...

Ostatni tydzień to młyn. 
Nie mam czasu na przeglądanie Waszych blogów, na odpisywanie na maile.
Pożegnałam jedno miejsce pracy, 
a teraz cały wysiłek skierowany jest na przygotowanie następnego miejsca pracy.
Mam szczerą nadzieję, że wszystko wypali.

Kartkę z okazji Chrztu Św. zdążyłam zrobić:



Dzisiaj o godzinie 13.00
w Klubie Muzyki i Literatury we Wrocławiu przy Pl.Kościuszki
odbędzie się wernisaż wystawy 
organizowanej przez Towarzystwo Miłośników Haftu

W I E Ś

Wystawa potrwa do 12 października

Zapraszam serdecznie
Nieskromnie dodam, że biorę udział w tej wystawie.
Wystawiam jeden obraz. Jeden, ale za to JAKI!


9 komentarzy:

  1. Karteczka piękna :-) na wystawę się wybiorę jak moje zdrowie mi na to pozwoli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka urocza. Postaram się na wystawę dotrzeć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, gratuluję kolejnego udziału w wystawie. A w nowej pracy niech wszystko się świetnie toczy. Na pewno okaże się, że to będzie zmiana na lepsze ;) Karteczka, jak zwykle, dopieszczona, jak tylko Ty potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się chyba domyślam jaki obraz wystawiasz :0 To jest "Gęsiareczka". Zgadłam?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wystawie byłam, popatrzyłam, popodziwiałam, Joli praca jak zwykle perfekcyjna...

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i życzę pomyślności w nowym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  7. Joli gęsiareczka najładniejsza....
    zaraz po wejściu na salę wpadła mi w oko i nie dla tego ze była pierwsza
    ale ze była i jest wyjątkowa ....
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak po wystawie ?? A jak z nowym miejscem pracy? Mam nadzieję, ze wszystko dobrze:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*