niedziela, 6 października 2013

Wystawa pt. WIEŚ

Wczoraj miało miejsce uroczyste otwarcie wystawy pt. "Wieś". 
Była to 21 wystawa organizowana przez Towarzystwo Miłośników Haftu,
a moja ... nie wiem już która;-)

Członkowie Towarzystwa wystawili wiele prac.
Sporo z nich się powtarzało, ale i tak widać było inną rękę:-)













Na samym końcu pokazuję moją Dziewczynę z gęsią
która (nawiasem mówiąc) wystawę otwierała.

Bardzo dziękuję Uli, która przybyła na wernisaż i która przez chwilę wcieliła się 
w mojego bodyguarda;-)
Dziękuję też Eli, która na wystawie już była i dobre słowo zostawiła:-)

Wystawa potrwa do 12 października.
Zapraszam:-)

16 komentarzy:

  1. Piękne! Może uda mi się w sobotę zajrzeć tam choćby na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu,niesamowita ta dziewczyna z gęsią
    pięknie zdjęcia porobiłaś ....dziekuje

    ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu!! polecam się na przyszłość, szkoda, że nie zrobiłam wcześniej zapowiedzianego wpisu........kto wiem, mam czas do piątku:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna wystawa szkoda że nie udało mi się dotrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, Twoja dziewczyna jest przepiękna. Gratuluję :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy temat wystawy :) Prace piękne, Gęsiareczka zachwycająca :) A chciałam jeszcze zaznaczyć, że Ula poza rolą bodyguarda była jeszcze fotoreporterem, dzięki czemu miałam relację z wystawy "na żywo" :) Ula - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kolejnej wystawy!:) Piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Столько красоты! Прекрасная выставка!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ sielskie klimaty! Dziewczyna z gęsią jest rewelacyjna!
    Gratuluję kolejnej wystawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obrazy! dziekuję za fotorelację:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Jolu i pozdrawiam mocno
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace!! "Dziewczyna z gęsią", czeka w kolejce, jest wpisana na moją listę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prace :) Żałuję że nie mogę tam być :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*