wtorek, 15 października 2013

SAL letni - 2

SAL u Weronki z każdą literką coraz bardziej mi się podoba.
Sampler pomalutku, ale ciągle się powiększa. 
W ostatnim czasie dopisałam literki: E, F, G i prawie całą K,
 a także cyferki: 1, 2, 4, 5, 7, 8.
Uzupełniłam również różyczki przy poprzednich literkach.
Nie wspomniałam poprzednio o tym, że nie wyszywam zalecaną paletą barw.
Owszem, trzymam się muliny Anchor, 
ale zdecydowałam się na bardziej pastelową kolorystykę.
Pewnie na zdjęciu nie jest to widoczne, a jednak tak właśnie jest:-)




Te zdjęcia w ogóle jakieś takie ciemne, ech...

7 komentarzy:

  1. jak masz już dużo! super to wygląda :)
    (skopiowałam pierwsze zdjęcie do czwartkowej publikacji)
    pozdrowienia
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, nawet bardzo,...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają wiele uroku te zawijaski z różami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się twoje litery podobają Jolu.
    Usiłuję zaległości nadrobić, choć nawet w horoskopie mi napisali, że mam mieszkanie posprzątać ....................
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te literki:)Po prostu cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię samplery i monogramy i jaki to śliczny wzór! Gratuluję wytrwałości! No i gratuluję Pani Dyrektorowo - niech się Tobie i Ani szczęści :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*