czwartek, 3 października 2013

Pętelka bez węzełka

Dostałam rozpaczliwego;-) maila z prośbą o
instrukcję wykonania pętelki bez węzełka.
Jest to świetny sposób na dobre zamocowanie nitki od spodu,
który zapobiega jednocześnie powstawaniu nierówności.
 Taką obrazkową instrukcję przygotowałam już kilka lat temu.
Mam nadzieję, że słowa są zbędne.









Jeśli będzie taka potrzeba, uzupełnię zdjęcia opisami:-)
Przyda się??

A na sam koniec pokażę jaki ład panuje na lewej stronie.
Zawdzięczam go m.in. odpowiedniemu pętelkowaniu
 

8 komentarzy:

  1. Też korzystam z takiej metody Jolu :)
    Pozdrawiam słonecznie, mimo, że za oknem znowu ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  2. W przypadku haftowania dwiema nitkami tak właśnie zawsze rozpoczynam haft. Problem pojawia się, gdy haftuję jedną nitką :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jesteś ponad miarę.....dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta metoda jest świetna gdy haftuje się dwoma nitkami :-) Jolu twój tyl haftu wygląda super :-))) Szkoda,że mi tak nie wychodzi :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydał się. Widziałam już zdjęcia jak to się robi, czytałam opisy, ale do dzisiaj nie wiedziałam o co chodzi. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło oglądać taką piękną lewą stronę :) na szczęście nie tylko ja mam taki "zamiłowanie" do ładnej lewizny

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję, Wprawdzie ja nie wyszywam, ale dziękuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*