niedziela, 13 października 2013

Gruzja

We wrześniu Michał ( młodszy syn) wybrał się z kolegą na autostopową wyprawę do Gruzji. Podróż trwała pełne 4 tygodnie. 
Wrażeń pełno, o większości i tak pewnie nie wiem;-)
Do przejrzenia miałam dziesiątki, jeśli nie setki zdjęć. Dostałam nawet zgodę na ich publikację, jednak jest ich tak dużo, że zdecydowałam się na wybór takich, które mnie chwyciły za serce.
Pod zdjęciami zamieściłam filmik, który zmontował Michał.
Ot, wyprawa okiem młodego człowieka:-)

















I jeszcze jedna informacja!
Wczoraj na licznik załapały się dwie wspaniałe dziewczyny: Dorota i Anna,
które uzbrajają się teraz w cierpliwość.
Wszystkim pozostałym, którzy wzięli udział w zabawie bardzo dziękuję :-*

Udanej niedzieli:-)

6 komentarzy:

  1. Podziwiam Michała i życzę mu kolejnych podróży
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć dorosłe już dzieci....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia! Zachęcają aby wybrać się tam i na własne oczy wszystko zobaczyć.
    Czekam cierpliwie :)) Ale się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. да, в Грузии очень красиво! Восхитительные фотографии!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe miejsca, wspaniałe przygody ( na pewno). To drzewo wtopione w ścianę mnie zauroczyło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia, jeden z naszych przyjaciół też kiedyś zwiedzał te rejony...oglądaliśmy wtedy setki zdjęć i nie mogłam się napatrzeć na te cudne miejsca:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*