niedziela, 25 sierpnia 2013

Wróciłam:-))

Trzy tygodnie laby za mną. 
Wypoczęłam. Naprawdę wypoczęłam.
I wróciłam w zdecydowanie lepszej formie:-)
W czasie urlopu sporo się działo, więc sukcesywnie będę pokazywała swoje dokończone UFO-ki (a jest tego trochę).
Dzisiaj zdjęcia z mojej najbliższej okolicy, na długie spacery brakowało sił.
Kolaż zdjęciowy - to efekt przyspieszonego kursu, przeprowadzonego przez Darię.
Nie ma to jak spotkanie dwóch szalonych robótkowiczek:-))
 




Dziękuję Wszystkim za wpisy pod ostatnim postem.
Nawet nie wiecie, ile dla mnie znaczy Wasza obecność.

Pozdrawiam ciepło Moich Najmilszych Tuzaglądaczy:-*

18 komentarzy:

  1. Cieszę się, że już wróciłaś.Kolaże świetne. Zdjęci w Twoim wykonaniu czy też Twojego Ulubionego Fotografa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dana, zdjęcia tym razem robił PM (czytaj: Pan Mąż) :-)))

      Usuń
    2. To Pm i Twój ulubiony fotograf to nie ta sama osoba?

      Usuń
    3. Tak na dobrą sprawę to PM staje się MUF:-))

      Usuń
  2. Witaj wypoczęta, zdjęcia rewelacyjne, zamykam oczy i widzę "wstążeczki"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ula! Myślę, że oprócz wstążeczek "widzisz" tez trochę dzikiego wina;-)

      Usuń
  3. Miła wiadomość :)) Cieszę się że wypoczęłaś. Przepiękne kolaże!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło znów Cię tu widzieć, Jolu :) Największa radość z tego, że wypoczęta wróciłaś i na pewno pełna zapału i z nowymi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, pomysłów raczej nie mam, ale jestem pełna siły i wiary w to, że jeszcze trochę zaskoczę;-)

      Usuń
  5. Od razu widać, ze jesteś już z nami. Przeleciałaś na dzień dobry blogi , a teraz czekamy na Twoje piękne dzieła.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, nareszcie jesteś :) Cieszę się bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem u Ciebie na blogu pierwszy raz. Kolaże wspaniałe. A może dałabyś namówić się na kurs, jak takie dzieła mona stworzyć. Taka umiejętność przydałaby się bardzo niejednej z nas. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu, moja Imienniczko!
      Kursy z kolażowania przerastają moje możliwości. Daria może potwierdzić, że ciężko się uczę, więc z przekazaniem wiadomości będzie jeszcze gorzej. Ale wiem, że w necie u innych blogerów są właściwe tutoriale. U Diany również:-)
      W innych sprawach być może będę bardziej pomocna.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  8. No widzę że nauka nie poszła w las :) ani nawet na łąki :D Fotki piękne :) PS: kiedy kolejne spotkanie?? bo ja już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ piękna okolica wspaniałe zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Julu :) Fajnie, że już jesteś. Widzę po zdjęciach, że miałaś cudny, sielsko - anielski klimat na wakacjach ;) Piękne kolaże.
    Ja właśnie wczoraj wróciłam, choć tylko z weekendu, ale też z takiej uspokajającej i ładującej pozytywnie okolicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*