czwartek, 1 sierpnia 2013

Wakacje


Nadszedł wreszcie czas na mój wypoczynek.
W tym roku urlop będzie nieco inny. Bardziej zdrowotny.
Mam prawie miesiąc na podreperowanie zdrowia, które całkiem podupadło.
Ale i tak zamierzam spotykać elfy i krasnale,
zamierzam rozmawiać z ptakami i innymi zwierzakami,
będę podziwiała wschody i zachody słońca,
będę słuchała rechotu żab, klekotu bocianów i koncertów świerszczy,
w nocy będę wpatrywała się w rozgwieżdżone niebo
i jak zawsze będę wypowiadała życzenie przy spadającej gwieździe.
Jak widać wszystko zaplanowane;-)
Nie zamierzam nic-nie-robić;-)
Czekają na mnie od lat te same UFOki i mam nadzieję, ze trochę podgonię.
I czeka na mnie cudowna Dziewczyna - Daria:-))
Już się cieszę na spotkanie i na robótkowe warsztaty.

Pozostając w świecie fantazji przedstawiam mój notesik-przypominajek:





Pobawiłam się mediami i pierwszy raz zastosowałam mikrokulki.
Ciekawe doświadczenie:-))

Do zrobienia okładki na notesik użyłam m.in:

Do zobaczenia za miesiąc:-)

18 komentarzy:

  1. Ciekawe tło wyszło dzięki tym szaleństwom mediowym :)
    Baw się dobrze i naładuj akumulatory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej, zdrowiej, zdrowiej, wypoczywaj i ciesz się labą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, jedź, wyzdrowiej, odpocznij, pobaw się tamtejszymi zabawkami, zjedz (dla zdrowotności) duży kawał dariowego tortu i wracaj.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy efekt;) zarówno przejścia kolorystyczne jak i te mikrokulki;) jak dla mnie bomba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny notesik :)
    Jolu - udanego wypoczynku, ładuj się pozytywnie, zbieraj siły, chłoń przyrodę i baw się dobrze :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, odpoczywaj i nabieraj sił. I wracaj do nas uśmiechnięta!
    :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypoczywaj i wracaj podreperowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam i czekam :) i się doczekać nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Świetne to tło medialne! Dziękuję za udział w zabawie Scrappo!

    OdpowiedzUsuń
  10. udanego urlopowania,zdrowienia...

    Ela

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałego wypoczynku życzę i oby wszystkie wakacyjne plany zostały zrealizowane w 100% a nawet i lepiej :) Świetny efekt uzyskałaś Jolu w zdobieniu tej okładki

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych wakacji i wracaj zdrowiutka

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypoczywaj Jolu i zdrowiej, bo to najważniejsze :) Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno miło spędzasz czas, a ja wpadłam po inspirację za Twoją uprzednią zgodą. Muszę urodzinowe przygotować, a mnie wręcz odrzuca od robienia kartek.
    Idę sobie przypomnieć, którą z Twoich kartek miałam ochotę zrobić.
    Do miłego Jolu....

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak najwięcej spadających gwiazd i spełnionych przy tej okazji marzeń, Jolu :)
    Notesik śliczny, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Notesik jest przepiękny !! Miłego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny..tym bardziej, że ostatnio coś elfy za mną chodzą..a może latają?:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny notesik. Odpoczywaj i nabieraj sił Jolu
    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*