sobota, 27 lipca 2013

Ulicznik...

Przygotowania na wyjazd w pełni. I jak co roku ze zgrozą sięgnęłam po pudełko, 
w którym trzymam zapisywane na różnych skrawkach papieru 
adresy znajomych i przyjaciół, do których wysyłam urlopowe kartki. 
Pomyślałam sobie, że tak dłużej być nie może.
Pomyślałam, zadziałałam!
I powstał mój pierwszy ULICZNIK!





Okładkę do Ulicznika zrobiłam z papieru StreetArt bricks ze Scrappo
ozdobiłam papierową taśmą WASHI, 


Za Ulicznika robi Stampotique ze Scrappo

A że przy okazji zdrowo sobie chlapnęłam szarą ecoliną i białą farbką akrylową,



15 komentarzy:

  1. Pomysł na nazwę adresownika - niesamowity. Okładka, tudzież... Teraz tylko trzeba te wszystkie adresy przepisać i nie wiem, czy by mi się chciało...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech... poszwędałabym się z takim ulicznikiem po Old Bond Street :D CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko!!! BOMBOWY!!! Naprawdę świetny;) Dziękuję za udział i w zabawach scrappo i craftowego ogródka... !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten ulicznik ale ja jednak wolę Twoje prace w innych technikach. Bardzo mi się podoba Twoje słowotwórstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna nazwa "ulicznik" :))
    no i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulicznik mam sprawnie działający, ale taki "zwykły", Jolu podziwiam jak zawsze Twoje prace i cieszę się, że moje papiery leżą w pudełkach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny taki "Ulicznik" na zbiór adresów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej nazwy na adresownik nie słyszałam jeszcze :) Super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gegegegenialne te uliczniki twoje.
    Brawo

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł na organizację doskonałą.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest! I nazwa oryginalna i okładka!

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł z tym ULICZNIKIEM.....są w koncu PRZEPISNIKI więc i czas na ULICZNIKI, KODOWNIKI, MIEJSCOWNIKI.....no ale i tak ULICZNIK to faworyt;) podpatrze pomysła, a dokładniej nazwe i tez stworze taki notesik...bo to masakra jakas, jak jedzie sie na urlop i nie mozna dogrzebac sie do wiekszosci adresow....a przegladanie e-maili na poczcie zajmuje wieki....

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sprawa :)
    Tylko nie widzę opublikowanego banerka, a to warunek udziału w wyzwaniu :) Proszę o dodanie:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu Craftowego Ogródka :)
    Zapraszamy już dziś po wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz już wiem skąd ten ulicznik..hahaha...super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*