wtorek, 7 maja 2013

Sampler - odsłona 3

Pamiętacie odsłonę drugą? 
Jeśli nie, to przypominam.

 Choć mój pobyt na wsi w czasie majówki był bardzo intensywny, to znalazłam kilka chwil, żeby sięgnąć po igłę i nitki. Zawsze to parę krzyżyków do przodu.




Przybywa pomalutku ale i tak coraz bardziej cieszy oko.
Przyznaję się bez bicia, że nie pamiętałam o tym, żeby wziąć schemat ze sobą do podziału między chętnymi..
Jednak sierpień już prawie, prawie....

Przy okazji wystawy poznałam kolejną miejscową Dziewczynę, która jest "czynną" miłośniczką rękodzieła. Rośniemy w siłę. Będzie nas już 3.
Może założymy Koło Gospodyń Haftujących?;-)

34 komentarze:

  1. Coraz bardziej mi się podoba :) Może filię Wrocławianek założysz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna filia:-)
      Tam powstanie zupełnie inna samodzielna jednostka;-)

      Usuń
    2. Niech będzie oddzielna. Czekam na cudowne prace inspirowane regionaliami. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. ... już wyłoniło się cudo!!!!!, a co to będzie, jak skończysz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama już się nie mogę doczekać:-)
      Dziękuję

      Usuń
  3. Ależ to będzie piękny samplerek, to, co już widać cieszy oko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękny sampler.. który to już???? wliczając modlitewnik oczywiście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, to ciągle ten sam, ciągle drugi, który haftuję od 2010r. To będzie bardzo historyczny sampler:-)
      A modlitewniki to zupełnie inna bajka. Też powinnam wrócić do modlitewnikowych planów sprzed lat. Czas juz chyba nadszedł

      Usuń
    2. Dla mnie inny, ale skoro twierdzisz, że to ten drugi muszę wierzyć....

      Usuń
  5. Witam. Piękny sampler, nie znam tego wzoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wzór przed laty dołączony był do "Rakamu" (o ile dobrze pamiętam)

      Usuń
  6. Z tym kołem to świetny pomysł - sama bym chętnie dołączyła :)
    Piękna rękodzielnicza idea

    Ściskam ciepło
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu, zawsze możesz zboczyć troszkę z bieszczadzkiego szlaku i dołączyć do nas:-)))

      Usuń
  7. Marzy mi się kawa w sadzie w Twoim towarzystwie, Jolu... Sampler coraz piękniejszy! Śliczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, marzenia się spełniają. Wierzę w to:-)

      Usuń
  8. Kolorki cudne!
    A koło zakładaj OBOWIĄZKOWO!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, jestem typem społecznikowca, więc wcześniej czy później zadziałam:-)

      Usuń
  9. Piękny semplerek się wyłania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jak pokazujesz stopniowo powstające swoje dzieła, budujesz napięcie i rosnącą ekscytację ;)
    Śliczny sampler się wyłania :) Swoją drogą uczę się przy tobie obcych mi pojęć - musiałam sobie wygooglować pojęcie "sampler" bo oczywiście z haftowania to jestem całkiem zielona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ten sampler będzie jednym z najdłużej powstających obrazków. Zaczęłam wyszywanie w 2010 r.
      napięcie będzie się więc jeszcze długo utrzymywało;-)
      Co do nauki...człowiek całe życie się uczy:-))))

      Usuń
  11. praca pięknie się zapowiada - bardzo ciekawy wzór
    pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko:-*
      Pozdrawiam również

      Usuń
  12. Piękne kolorki w tych literkach :) Cała praca chyba dość dużych będzie rozmiarów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zestaw kolorystyczny bardzo mi pasuje. Zresztą w takich kolorach to już drugi sampler. Poprzedni można zobaczyć tu:
      http://niecodzienny-nieco-dziennik.blogspot.com/2011/12/sampler.html
      Całość rzeczywiście będzie dość spora.
      Mięto, pozdrawiam Ciebie cieplutko

      Usuń
  13. Zakładaj to koło koniecznie!! Jesteś jedyną osobą która da mam - "roztoczankom" kopa na rozpęd :D Już zacieram ręce na te spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa, a Ty Daria zacznij szykować grunt.
      Oj, będzie się działo;-)

      Usuń
    2. Spoko ;) zostawię stodołę, będzie baza na spotkania :D

      Usuń
    3. Czyli lokal już mamy. Hura!!
      Pamiętaj: trzymam za słowo:-)))

      Usuń
    4. Teraz muszę tylko przekonać PMa że ta stodoła jest potrzebna, wręcz niezbędna hahahahaha

      Usuń
  14. Piękny, choć wymagający hafcik..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie wymagający, ale przy moim wybranym systemie pracy, na pewno długotrwały:-))

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*