piątek, 17 maja 2013

Na cito!

Młodszy syn "zamówił" frywolitkowy naszyjnik dla koleżanki. Na cito!! 
Był jeden warunek - ma być czarny.
I choć miałam na dzisiaj zupełnie inne plany, rzuciłam wszystko ,
 pogrzebałam w swoich kordonkowo-koralikowych zapasach
i wzięłam się za robotę.
Wzór prosty, ale i tak miałam problemy, bo ręka odzwyczajona od czółenka.
Całkiem wyszłam z wprawy.
Tak sobie myślę, że może powinnam trochę takich wisiorów porobić, 
chociażby dla wprawy:-)



Synowi bardzo się spodobało:-)
A to najważniejsze!!

17 komentarzy:

  1. Mi też się bardzo podoba !! Jest śliczny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny Ci wyszedł i wcale nie widać wyjścia z wprawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, jak robiłam podobny mojej Olce na studniówkę. Też na cito :D
    Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik pierwsza klasa! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny....
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Beata ma rację. Rzuć papiery weź czółenka, bo szkoda Twojego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  7. A koleżance się podobał? To też ważne...
    A czy to jest "ta" koleżanka? Pewnie nie jesteś wścibską mamą, ale my możemy się dopytywać, prawda?
    A naszyjnik - niezły. Proste wzory są najlepsze.
    Prawdopodobnie z braku czasu NIE ZBLOKOWAŁAŚ!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, nie wiem czy to jest TA koleżanka:-) Pewnie w odpowiednim czasie się dowiem;-)
      I masz 100% rację z braku czasu nie zblokowałam:-))))
      Wszystko wypatrzysz swoim okiem;-)

      Usuń
  8. Nie widać, żebyś wyszła z wprawy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczny :) Mi się też najbardziej frywolitki podobają w czarnym wydaniu. I jak najbardziej jestem za tym, by pooglądać więcej takich naszyjników czy innych frywolitkowych biżuterii na twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie coś frywolitkowego niebawem pokażę;-)

      Usuń
  10. Pięknie wyszło, może i prosty wzór ale uroczy. PS: Jakby trzeba było Cię przeszkolić z machania czółenkiem to daj znać, póki jeszcze pamiętam czego mnie nauczyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za słowo! W sierpniu trafi się Tobie wtórna frywolitkowa analfabetka!

      Usuń
  11. Naszyjnik wyszedł pięknie ;-) Szkoda że ja tak nie umiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale się nie dziwię..piękny jest..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*