wtorek, 23 kwietnia 2013

Z(m)altretowana książka

Pierwszy raz z(m)altretowałam książkę. 
Wykorzystałam książkę, którą dostałam od Eli z powodu zasuszonej tam zawartości.
Elu, nic się nie bój, strona 119 z zasuszonym pajęczakiem zabezpieczona i czeka na swój czas:-)
 Z książki zrobiłam album z pocztówek o dawnym Wrocławiu. 
Kilka lat temu do lokalnej gazety dołączano kartki pocztowe w ramach cyklu
Ulice i place dawnego Wrocławia













Album przygotowałam na wyzwanie nr 4 w studio 75



Materiałoznawstwo:
- papiery Vintage Memories ze Studia 75
- taśmy papierowe washi ze Studia 75
- maska stary mur z CraftFun
- medium żelowe z 13arts
- grunt akrylowy gesso z 13arts
- brązowa i żółta mgiełka w sprayu ze Scrappo

A tak poza tym: na tydzień przed otwarciem wystawy 
leżę z obustronnym zapaleniem oskrzeli. 
Czuję się beznadziejnie:-(

24 komentarze:

  1. Fantastyczna ta książka;) I mam nadzieję, że uda Ci się wyleczyć przed wystawą...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dzisiaj zaczęłam wierzyć, że może się uda wyleczyć:-)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł. Album na pewno spodoba się nowym właścicielkom :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, nie wiem czy album zmieni właścicielkę:-)
      Na razie musi nacieszyć moje oko;-)
      Przy tym mam pomysł na kolejne tego typu albumy. Tyle, ze mimo wszystko, książek trochę żal...

      Usuń
  3. Noooo, jestem pod wrażeniem. Niezłe!
    A na błonkoskrzydłego się nie mogę doczekać!
    Ciekawam, co dla niego wymyślisz.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, możesz być pewna, ze jak tylko wymyślę i zrobię, to na pewno zobaczysz to co stworzyłam:-)

      Usuń
  4. Wykonałaś, Jolu, piękny i bogaty poznawczo album :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, właśnie dlatego lubię brać udział w wyzwaniach. Mobilizują mnie to porządkowania swoich skarbów i do poznawania nowych technik:-)

      Usuń
  5. Super - bardzo zacne wykorzystanie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo!Podziwiam:)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wszystkiego potrafisz zrobić cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, co tez Ty opowiadasz?!
      Ale dziękuję:-*

      Usuń
  8. Piękny projekt i wykonanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł i ślicznie to wszystko wykonane :) dziękuję w imieniu Scrappo za podlinkowanie pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł na wykorzystanie książki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna praca, okładka jak i środek, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam, macałam, padłam z wrażenia :) Pomysł i wykonanie rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu jestem pełna podziwu dla takiego pomysłu. A kartki piękne i też je mam , ale do tej pory nie wiedzałam co z nimi zrobić i jak je wyeksponować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wykorzystaj pomysł:-)
      W przyszłości zamierzam właśnie w taki albo podobny sposób "zagospodarować" kartki, które kupowałam pasjami a które ciągle leżą i czekają....

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*