wtorek, 2 kwietnia 2013

Róg obfitości

Pomału łapię oddech. Zawirowania okołoświąteczne już za nami. Inne terminowe prace też gotowe. Teraz robię to na co mam największą ochotę. Zachęcona wyróżnieniem postanowiłam znowu trochę się pobawić.
Na pierwszy ogień poszła kartka przygotowana na wyzwanie 
W pracy należało uwzględnić motyw serca i koronkową serwetkę.
Kartkę przygotowałam na bazie papieru Wspomnienie ze Scrappo,
a w serwetkowym rogu obfitości znalazły się: lilie, białe gałązki, gałązki perełki, gałązki ozdobne, piórka, pręciki sprężynki i owoce dzikiej róży z 13arts




Z wielką ochotą wróciłam również do tamborka. Nie robię już niczego na zapalenie płuc;-). Powstaje kolejny akt. Jednocześnie testuję świeży zakup. Zawsze interesowało mnie ile czasu faktycznie wyszywam daną rzecz. W tym celu kupiłam...zegar szachowy:-). Sprawdza się! Przy okazji już wiem, że to co na zdjęciu niżej, haftowałam 13 godzin i 5 minut:-)


I na koniec (powinnam była to zrobić na samym początku) chciałam bardzo serdecznie podziękować Wszystkim za życzenia świąteczne nadesłane różnymi drogami a także za namacalne dowody Waszej życzliwości:


Dziękuję bardzo:-*

13 komentarzy:

  1. Piękny rożek obfitości...
    Bardzo ciekawa jestem efektu haftu

    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały róg obfitości!!!:)
    Pozdrawiam cieplutko i pięknie dziękuję za cudną karteczkę-dziś doszła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka niesamowita. Znowu mnie zaskoczyłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej oryginalnej i przestrzennej karteczki jeszcze nie widziałam nigdzie. A tempo haftowania imponujące, a zapalenie płuc zdecydowanie zakazane!
    Gorąco Cię pozdrawiam, Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas masz niezły..strasznie jestem ciekawa tego haftu..karteczka jak zawsze idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycający ten rożek obfitości;-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowny bukiecik na tej kartce

    OdpowiedzUsuń
  8. Róg obfitości wygląda imponująco. Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pomysłowe;) Świetny pomysł na wykorzystanie serwetki;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych obfitości ;) Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka piękna, a pomysł z zegarem, rewelacyjny, czasem sobie nie zdajemy sprawy ile czasu się ślęczy nad krzyżykami, ciekawa jestem tych policzonych minut, godzin...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdam szczegółową relację. Na razie odpuściłam hafty:-)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*