czwartek, 4 kwietnia 2013

694.

Kartka w kolorach zaproponowanych przez Ayeedę 



7 komentarzy:

  1. Cudna kartka Jolu - bardzo mi się podoba.
    Czy ja mogę się kiedyś zainspirować Twoim projektem ?
    Uwielbiam takie kartki, co prawda .......... kolor nie mój.
    Ja nadal ............ czerwony kocham miłością pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, jeśli tylko masz ochotę, to inspiruj się moimi projektami.
      A sama kolorystyka... no cóż, nie to ładne co ładne, ale to co się komu podoba:-)

      Usuń
    2. Jolu !!!
      Dziękuję bardzo. Co do koloru, to może źle się wyraziłam. Mimo, że fioletu nie lubię; to Twoja kartka bardzo mi się podoba. To nie słodzenie .... :):):)
      Kwiatki we wszystkich kolorach cudne.

      Usuń
  2. Bardzo prosta, ale ma coś w sobie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna. A Elen ją widziała??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*