czwartek, 14 marca 2013

Świątecznie - po raz ósmy

Kartki w układzie pionowym. 

1. Z papierów Scrapcomu Chatka na weekend:


3. Z papierów 13arts All is love:

4. Z papierów 13arts All is love:

5, Z papierów Studio75 Summer & latte:

6. Z papierów ILS Summer dreamer:

Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym. Mam ostatnio wielki zawrót głowy. I czasu zdecydowanie mniej niż mniej. Przygotowuję się już pełną parą do wystawy, której otwarcie nastąpi za dwa miesiące. Wybaczcie więc, że rzadziej do Was zaglądam.
Pozdrawiam serdecznie

7 komentarzy:

  1. Wybaczam :))))
    Fajne karteczki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki!
    wszystkie bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmarzonym wzrokiem patrzę na Twoje karteczki. Na te koronki bawełniane, które tak kocham, a które u mnie na wagę złota, bo dostać nie mogę w moim mieście. Jak mam uciąć pięć centymetrów, to pół dnia się zastanawiam :D
    No i te napisy, które nie wiem, jak się robi i już!
    Dziewczynka i zajęczyca w papuciach - klapkach to moje faworytki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie to faworytki........

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie super, ale ta króliczka z koszykiem najbardziej przypadła mi do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze zachwycam się u Ciebie tym jak łączysz kolory :) i całą resztą też się zachwycam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*