piątek, 8 marca 2013

Błonkoskrzydłymi

Niektórzy z Was zapewne wiedzą, że uwielbiam łamigłówki. 
Wszelkiego rodzaju. Słowne oczywiście też.
Craft Artwork proponuje między innymi właśnie  takie zabawy.
Z podanego słowa, w tym wypadku BŁONKOSKRZYDŁYMI, należy utworzyć zdanie, które następnie należy zobrazować.

 Moje szare komórki wymyśliły:

Rysio, syn miły
szynki skrył mi do skrzynki.
Komin szynki odymił
i mi zobrzydził!
Miły syn!


Moja praca to tag i mówiąc szczerze mam nadzieję, że moje zabawy w Craft Artwork zaowocują książeczką tagową.

W pracy wykorzystałam:

11 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita! Podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, świetna historyjka :) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł mnie zmylił. Myślałam, że wykorzystałaś mojego "robala".
    Dotarł?
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, książka z wsadem mięsnym, lichym bo lichym, dotarła do mnie w stosownym czasie. Dziękowałam, ale gdzieś Ci to musiało umknąć:-)
      Na pewno wykorzystam, bo to super przydaś;-)

      Usuń
  4. Bomba! Super wyszło :) Jolu, brawa dla Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabawa :) Kłos mi skrzy (hihihi)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wierszyk :)))I fajnie zilustrowany! życzę grubaśnej książeczki tagowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł wskazywał na kolejne zwariowane liściaki (tak mi się skojarzyło) a tu proszę, poezja na całego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*