sobota, 2 lutego 2013

Bezwstydnie się chwalę:-)

Wyeksponuj swoje prace to 146 myśl w słoiku w Collage Caffe.

Moje domowe wystawki są na ogół tematyczne. Mam sporo miejsca na ścianach więc wieszam bezustannie, a jak chcę wyeksponować nowe prace, to stare wywożę na wieś i tam już tworzę ekspozycje stałe:-)

Ściany w mieszkaniu wyglądają/wyglądały tak:
Akty:



Smoki:


Chałupki:


Liściaki - I:


Liściaki - II:


Ptaszki:


Regularnie biorę też udział w wystawach Towarzystwa Miłośników Haftu we Wrocławiu.

Wystawa "Co mi w duszy gra":


"Motywy muzyczne i róże":

(ta czwarta różyczka to ja we własnej osobie)

Jak widać eksponuję przede wszystkim hafty. Jednak obok wyszywanek pojawiają się również prace koronkowe i liściakowe. W swoim "dorobku" mam też wystawę indywidualną. Zdjęcia z tej wystawy można zobaczyć tu
Dojrzewam również do pokazania swoich prac papierowych. Na razie nie mam pomysłu w jakiej formie, ale....

16 komentarzy:

  1. Piękna domowa galeria. Tworzysz tyle pięknych prac czekam na kolejne ekspozycje :D
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Ale masz ogromy dorobek! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam do Ciebie przypadkiem, błądząc po różnych blogach... Z przyjemnością zostanę na dłużej, bo zobaczyłam tutaj mnóstwo pięknych rzeczy. Nie znam się na papierkach, ale wiele z Twoich papierowych prac przykuło moją uwagę, bo wyróżniają się ciekawymi projektami i starannym dopieszczeniem szczegółów. No i to co mnie interesuje najbardziej - przepiękne hafty, które długo oglądałam w starszych postach, a wielu wzorów jeszcze nigdzie nie spotkałam. Naprawdę imponujący dorobek i wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zagościsz u mnie na dłużej. Będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam serdecznie:-*

      Usuń
  4. Dużo tego. U mnie znacznie mniej. No i moje prace gabarytowo skromniejsze. Z tych, co się zachowały w moim mieszkaniu. Zazdroszczę miejsca na ścianach. U mnie z tym fatalnie. W bloku każda ściana wykorzystana - jak nie mebel, to półka, jak nie półka, to świecznik, jak nie świecznik, to makatka...
    Zaciekawiło mnie, skąd wybór: smoki?? Jakoś tak nie pasuje mi smocza tematyka do Twojej osobowości :D
    Gratuluję dorobku, Jolu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, prawda jest taka, że największy w mieszkaniu mam przedpokój i on JEST MÓJ:-)
      Kompletnie nieustawny, za to z ilością ścian i ścianek, które są wprost stworzone po to aby je zapełniać. Do tego w drewnie, więc mogę SAMA wbijać gwoździe tam gdzie chcę. A dorobek........fakt, jest spory, ale to co pokazałam to tylko niewielka część:-)
      Skąd smoki? Sama nie wiem, ale mam do nich ogromną słabość. Bardzo lubię zimowe spacery o zmierzchu, podziwiam wtedy smocze aleje (takie aleje tworzą latarnie ze zwisającymi soplami lodu), przenoszę się w świat swoich fantazji....
      Mój kącik smoczy zamierzałam zapełnić pracami wykonanymi różnymi technikami. Na razie raptem haft krzyżykowy, haft czarny i frywolitka. Ten ostatni to prezent od koleżanki:-)

      Usuń
  5. Masz prawo się chwalić...

    OdpowiedzUsuń
  6. Liściaki prześmieszne :) A smoki oraz ptaszki bym chętnie pooglądała z bliska! Bardzo fajne wystawki robisz, super sposób na pokazanie swoich dzieł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała galeria przepięknych prac , świetnie że masz takie miejsce w którym możesz je wyeksponować .Szczerze podziwiam Twój talent pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz się czym chwalić, piękna galeria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna galeria prac!
    ślicznie oprawione akty, moje niestety czekają ciągle na oprawienie:(
    oststnie różyczki - cudne, też czekają w kolejce na wyszycie:) tylko tego czasu ciągłe mało mi i mało:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, czasu na wyszywanie chronicznie brak:-)
      Dlatego wykorzystuję "międzyczasy";-)

      Usuń
  10. Ogromne już masz zbiory, jest się czym chwalić. Podobnie jak kogoś w komentarzach - zaskoczyła mnie kolekcja smoków. Liściaki za to twoje uwielbiam - bo są twoje autorskie, chyba nie widziałam u nikogo na blogu takiej formy prac. A takie twory wymagają dobrej fantazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I pomyśłeć żem sporą część podziwiała osobiście! I na wystawie i zbiory prywatne :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Joluś masz w domku prawdziwą galerię!
    Wspaniale wszystko wygląda.
    Widzę, że Twoja Dusza ma wiele twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!!Chwalisz się, bo masz czym...normalnie szok!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*