wtorek, 19 lutego 2013

672.

Kolejny ptasi patchwork:




Czyżby to tęsknota za ptasim śpiewem?

8 komentarzy:

  1. Kolejny trójwymiarowy ptaszek :) Śliczny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i patchworkowa :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten jeszcze piękniejszy uwielbiam połączenie patchworku z ptasiorami, Twoje karteczki są naprawdę niezwykłe

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze trochę, już słyszałam trele na inną nutę...

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie ćwiergolą :)))
    Oczywiście przy karmniku!

    Joluś odpisz mi na @, bo bęcki będą!!!

    Karteczka urocza ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka, takie ptaszory 3D wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mam zaległości u Ciebie, przez ten czas, co mnie nie było, wiele pięknych karteczek mnie ominęło..cudna jest..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*