czwartek, 17 stycznia 2013

Styczniowa mapka

Romantyczna kartka w "moich" brązach:






13 komentarzy:

  1. Ale śliczna!!!
    bardzo bardzo mi się podoba:) CUDNA jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka w moim ulubionym starym stylu. Piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak głosi pewna reklama, niektóre rzeczy lepiej prezentuja się w pionie :)))
    Jolu, kartka cudowna :) Choć zastanawiam się, czy tak do końca romantyczna, bo moim zdaniem dziewuszka wyraźnie wskazuje na któryś z ząbków trzonowych, a to może oznaczać mało romantyczną okoliczność...
    :D
    A tak poważnie: wszystko mi się podoba w karteczce! Kolorystyka, kompozycja, dobór materiałów.
    Brązy, beże, i cała paleta barw zszarzałych są też "moje" :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PS
    Przecinek przed "i" pojawił się "roztargnieniowo"
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekna...nic dodac, nic ujac;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! Ma fajny klimat :)
    Dziękuję za udział w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co powiedzieć...
    Bo mnie zatkało.
    Bo ta dziewuszka taka słodka jest.
    I kolorki chociaż nie słodkie, to owszem. Ładniusie.
    I całość...
    I nawet nie mogę powiedzieć, że się marszczy...
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd u Ciebie tyle pomysłów i talentu???

    OdpowiedzUsuń
  9. спасибо от ЧБ Anna Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantabulous job!)) Thank you for playing with Anna'Scrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*