niedziela, 13 stycznia 2013

" Ludzie listy piszą..."

Kolejny już raz wyzwanie zmobilizowało mnie do uporządkowania swoich skarbów. 
Moi dziadkowie nie żyją już od wielu lat, ale mam trochę pamiątek po nich, 
w tym też sporo kartek pocztowych, które pokazywałam swego czasu tu,
 a które w końcu doczekały się właściwego opakowania. 
Dodam, że najstarsza kartka pisana była przez dziadka w sierpniu w 1926r do babci, wtedy jeszcze panienki. Prawdziwy skarb!!

Opakowanie przygotowane na wyzwanie:

Przód okładki:




grzbiet:


a w środku:



10 komentarzy:

  1. Świetne opakowanie na skarby! A posiadasz prawdziwe skarby, które warto ocalić. Miło tak powspominać, poprzekładać stare kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi wrażenie, jak wszystko co robisz!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne opakowanie na takie skarby. Super, że jesteś w posiadaniu takiej kolekcji pamiątek po dziadkach. A tak przechowywana przetrwa jeszcze nie jedno pokolenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, wrzuciłaś mi go głowy kolejny pomysł :) Teraz będę się zastanawiała jak rozciągnąć dobę....
    Piękne opakowanie. Dziadkom na pewno by się podobało
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł przedni, projekt i wykonanie fantastyczne, ale najbardziej poruszyło mnie to, z jakim pietyzmem traktujesz pamiątki po swoich Bliskich, Jolu :) To piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cenne pamiątki - zasługują na piękną oprawę.
    Aż mi żal, że ja takich dawnych pamiątek nie posiadam.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Какие у вас сокровища! Это коробочка достойная сокровищница для таких памятных вещей!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudowne, takie stare pocztówki są magiczne wręcz

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tu dużo piać... CUDO :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*