piątek, 25 stycznia 2013

Czekoladowy telegram

21 stycznia to Dzień Babci. Świętujemy ten dzień już od 50 lat.
I właśnie tego dnia przyszłam na świat. Pół wieku temu:-))
Chciałam bardzo gorąco podziękować Wszystkim, którzy pamiętali i złożyli mi życzenia.
Dostałam ogrom prezentów, prawdziwie robótkowych, ale nie tylko. 
Za wszystkie pięknie dziękuję:-*
Nie jestem w stanie pokazać wszystkiego co dostałam, natomiast nie mogłam odmówić sobie pokazania telegramu, którego nie chciałam przyjąć od kuriera, bo "przecież niczego nie zamawiałam"
Niezwykły telegram z niezwykłymi życzeniami od Niezwykłej Osoby:-)



Teraz dopiero zaczynam żyć;-)

12 komentarzy:

  1. To jest takie śliczne, że szkoda zjeść...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, fakt, ale to pudełko drewniane... sama rozumiesz;-)

      Usuń
  2. Jolu, pamiętałam, pamiętam i pamiętać będę, ale zapalenie stawu barkowego wyłączyło mnie z życia... Wybacz mi i proszę o cierpliwość... Tymczasowo gorące życzenia przyjmij tą drogą, bo wiesz, jak dobrze Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, pięknie dziękuję:-*
      Podejdź do tego zupełnie bezstresowo i dbaj o swoje stawy. One są najważniejsze. Pamiętaj o tym!!

      Usuń
  3. Jolu! Jeszcze raz - wszystkiego najlepszego!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, życie zaczyna się po PIĘĆDZIESIĄTCE....
    Wszystkiego najlepszego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Joluś - no to w końcu jakaś to tylko data :) a dla mnie dalej masz uśmiech nastolatki i czar wspaniałej Babeczki! Uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego co sobie zapragniesz życzę z całego serducha;*:*:*


    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie szkoda jeść, ale w końcu masz na zjedzenia kilka lat,może się uda ;) Prezent super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba czekałabym do 60-tki ze zjedzeniem..piękne..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*