czwartek, 6 grudnia 2012

Wyjątkowy Mikołaj

Dzisiaj przed wyjściem do pracy zobaczyłam, że moja praca
którą zgłosiłam na Wyzwanie # 1 Mroźne kolory w 13arts
została uznana na tym blogu za
spośród wszystkich zgłoszonych prac.  


Jest to najpiękniejszy dzisiejszy prezent mikołajkowy. 
Konkurencja była ogromna. Wszystkie prace świetne.
 Cieszę się więc niezmiernie, że mój tag tak bardzo się spodobał



To nie wszystko! Na tym samym blogu zostałam uznana Fanem/Fanką miesiąca:


Bardzo, bardzo dziękuję:-*


Życie jest piękne:-))))

16 komentarzy:

  1. Gratuluję z całego serduszka!!!
    piękny mikołajkowy prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo,brawo moje gratulacje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, moje gratulacje!!! Zasłużony prezencik, a nawet dwa :) Praca rzeczywiście była nieziemska ;)
    PSD: Opłacało się przywoływać Mikołaja poprzez tworzenie karteczek z Mikołajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, super Joleńko!!! Gratulacje najszczersze!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie, Jolu! Cieszę się razem z Tobą :)))
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, to się nazywa docenienie :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Bardzo się cieszę, bo te Twoje prace są naprawdę super. Trzymam kciuki za następne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, jesteś naprawdę niesamowita, nie wspomnę o Twoich pracach

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!!! Mamy okazję za co jutro wypić- dobrą kawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Joluś gratuluję Ci serdecznie, chociaż wcale się nie dziwię!!!

    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*