piątek, 14 grudnia 2012

TUSAL grudniowy

To już ostatnia odsłona tegorocznego TUSALowego słoiczka. 
Zapełnił się w całości: 



Na łąkę przyfrunął od Darii modelinowy skowronek:


A tak wygląda moja  łączka w całej okazałości:



Z całego serca chciałam podziękować Wszystkim Koleżankom, które zechciały przyłączyć się do mojej prywatnej zabawy i zbudowały wspaniały ekosystem.
Bez nich łąka byłaby nijaka.
Moją łączkę ozdabiały:
Ula - szydełkowa biedronka, stonka, ślimak, kwiatuszek, ćmok i biedronka albinoska
Daria - modelinowe kwiatki, pszczółki, ślimaki i ptaszki
Beatka - szydełkowa dżdżownica
Dana - frywolitkowy kwiatek i żaba
Ela - frywolitkowe kwiatki i motylki
Gosia - frywolitkowe kwiatki i motylek
Jola S - qullingowe ślimaki
Chranna - frywolitkowy ślimak, gąsienica, mrówka, kwiatki oraz koralikowy kwiatek
Becia - biedronki

Dziewczyny!! Jesteście wielkie!!

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Ty się cieszysz. Ekosystem jest cudowny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja kreatywność jest godna podziwu..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonanie tych drobiazgów było dla mnie prawdziwą frajdą :) Cieszę się, że mam swój udział w powstawaniu tej łączki :)
    Pozdrawiam cieplutko, Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łączka wyszła super, fajnie ze mogłam dorzucić coś od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna, kolorowa łączka!
    kolory nastrajają pozytywnie do życia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze zacofana z informacjami:) Super łąka!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna ta Twoja łączka. świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*