środa, 26 grudnia 2012

Okularnica

Tak mnie dzisiaj naszło... 

17 komentarzy:

  1. Czyżby okulary przeciwsłoneczne... i... tęsknota za latem...?
    Pozdrawiam wciąż jeszcze świątecznie i oby ten nastrój trwał oczek cały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo twórcze to nasznięcie :) Śliczna Chinka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I co można wyczarować z liści - piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna okularnica! Tylko skąd wziąć liście o tej porze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno, liście zbieram od kilku lat. Mam pochowane w prawie wszystkich książkach. Strach brać którąś z obawy przed wysypaniem. Do tego mam cudowne koleżanki, które zbierają dla mnie co ciekawsze egzemplarze. Dostaję je potem zapakowane w książkach. Jak widzisz, liście mam przez cały rok.

      Usuń
  5. Jolu! Bardzo dziękuję Ci za piękną kartkę i życzenia. Pisałam już nie raz jak bardzo mnie kartki od Ciebie cieszą - tą liściakową nawet wstawiłam w antyramę i wisi na ścianie :) Pozdrawiam serdecznie i przesyłam najlepsze, choć już poświąteczne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, aż mi się łezka w oku zakręciła....
      Cieszę się ogromnie!

      Usuń
  6. Śliczna !
    Z powodu,że ze wszystkim się ostatnio spóźniam, za wczasu życzę:
    ***
    Z ostatnią kartką kalendarza zerwij wszystkie złe nastroje, zapomnij o wszystkich nieudanych dniach,
    przekreśl niewarte w pamięci chwile
    i wejdź w Nowy Rok jak w nowej sukni
    wchodzi się na najwspanialszy bal świata!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I niech Cię często tak nachodzi, podziwiam Twoją wyobraźnię i talent w dostrzeganiu ukrytego potencjału w liściach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje liściowe kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna, nie mam pojęcia dlaczego, ale kojarzy mi sie z Pierrotem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*