niedziela, 30 grudnia 2012

Dziękuję:-)

Święta za nami, ku końcowi zbliża się ten stary rok, nadszedł więc czas abym podziękowała za piękne życzenia świąteczno-noworoczne. Dziękuję Wszystkim, bo życzeń dostałam sporo i to różnymi drogami, ale szczególnie mocno chciałam podziękować moim robótkowym i blogowym Koleżankom: 

za piękny upominek, co prawda za moje gadulstwo, ale potraktowałam go jak prezent pod choinkę


od której zawsze dostaję pierwszą kartkę



która robi co może, aby pokonać swoją niechęć do papieru:



za piękną mediową kartkę



za kartkę wykonaną techniką, która pozostaje w sferze moich marzeń



która rozbroiła mnie maksymalnie, ponieważ oprócz kartki


dostałam także albumik z własnoręcznie zbieranymi i suszonymi kwiatuszkami




za rozczulającą kartkę


i prześliczny haftowany woreczek z szydełkowymi gwiazdkami prosto z nieba i frywolitkowymi wieńcami bożonarodzeniowymi



za piękną klimatyczną kartkę



która widać zna moją  zachłanność, bo kartki przyszły aż dwie


a oprócz kartek dostałam także blejtram, który spowodował prawdziwą burzę mózgu.Na razie tylko patrzę i "dojrzewam".
 Myślę, że w końcu kiedyś odważę się zapełnić.



za niezwykle magiczną kartkę



 Uli,
od której dostałam bombkę w bombce. Szydełkowe cudo!



Jeszcze raz pięknie dziękuję:-*

I ciepło witam nowych Obserwatorów, których ostatnio sporo się pojawiło.
Mam nadzieję, że zadomowicie się u mnie:-)

11 komentarzy:

  1. To bardzo miłe dostać tyle prezencików :) Są śliczne :) Jolu, w nowym roku (całym roku, a nie jednym dniu, stąd mała litera!) niech Bóg darzy dobrym zdrowiem, radością, dużą ilością wolnego czasu, który można spożytkować wedle własnego upodobania i wszystkimi łaskami, o których niekoniecznie wiemy, że są nam potrzebne, ale On wie :)
    I nie szalej zanadto w tę jutrzejszą sylwestrową noc ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, szaleć nie będę bo od kilku dni nie mogę uwolnić się od nieproszonych i niechcianych gości: Kataru, Kaszlu i Gorączki. Ech...

      Usuń
  2. No cóż...... potrzebujesz sporo miejsca na te cuda

    OdpowiedzUsuń
  3. no to duzo zdrowka zycze..a karteczki sa sliczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Och ach bardzo sympatyczne i miłe upominki :)
    Jolu wszystkiego najlepszego na nadchodzący rok - pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam i duuuużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja na nowy rok życzę Ci dużo miejsca na te wszystkie skarby, najlepiej własnej pracowni (i to dużej) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty, a kartka Darii z pingwinem jest świetna, życzę by nowy rok przyniósł to co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu moja niechęć do papieru jest mniejsza niż niechęć do kleju. Wszystkiego dobrego w nadchodzącyn roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki przepiękne ,numer jeden dla mnie to kartka z reniferkiem.Życzę dużo zdrowia i czasu na realizację Twoich pasji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne upominki dostałaś!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*