czwartek, 29 listopada 2012

Zaświergoliło mnie równo:-))

W zeszłym tygodniu z wielką nieśmiałością;-) zwróciłam się z prośbą do Darii, czy nie mogłaby ulepić swoimi cudownymi ręcyma kilku ptaszków do moich mediowych projektów. Zgodziła się bez problemu. Przesyłka miała nadejść w piątek. Nie przyszła. W poniedziałek też nie:-(. Stwierdziłyśmy, że wszystko pójdzie na straty i Daria wzięła się za produkcję następnych ptaszków (ciekawe kiedy Ona śpi?). We wtorek nadała już następną przesyłkę (tym razem poleconą) a ja już w pracy miałam informację, że w skrzynce jest awizo na paczuszkę gabarytową:-). 
Po otwarciu oniemiałam! Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to komoda:


Pomyślałam, że może Daria mnie z kimś pomyliła, ale nie!!
Zaczęłam otwierać szufladki a stamtąd wyfrunęły ptaszki:


bez pamięci zakochałam się w dwóch, które wyglądają jakby były zrobione z kamienia wulkanicznego (Daria wspominała coś o tych porach co powstają w czasie gotowania, ale przecież nie bardzo uwierzyłam w taką prozę;-)):


A wczoraj przyfrunęło kolejne stadko ptaszków. Nie wiem jakim cudem, ale udało im się przytargać nawet gniazdo z jajkami: 


No i mam też trzy mądre głowy na gałęzi:


Daria, bardzo Ci dziękuję:-*
BARDZO!!

I polecam się na przyszłość;-)


Już główkuję nad tym, jak i gdzie wykorzystam  ptaszki.

27 komentarzy:

  1. prześliczne ptaszyny, Daria ma wielki talent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diano, Daria ma nie tylko wielki talent. Jest cudowną dziewczyną!!

      Usuń
  2. Normalnie Ci zazdroszczę :-) I komódki i ptaszków :-) Wszystko jest cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał...ale niespodzianka!!!!
    super te ptaszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne przesyłki - ptaszki są przepiękne ich autorka ma przezdolne rączęta :)
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - Daria ma wyjątkowo zdolne ręce:-)

      Usuń
  5. Joluś kochana to się nazywa spotkać Dobrą Duszkę? :)
    Piękne stadko ptaszeczków, zupełnie niestrachliwych ;)

    Moc serdeczności posyłam dla Ciebie i Darii :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra Duszyczka - to mało powiedziane....
      Daria - to wyjątkowa osoba!!
      Cieszę się, że dane mi było poznać Darię osobiście.
      W poprzednim wcieleniu chyba byłyśmy bliźniaczkami:-))))

      Usuń
  6. Komoda jest fantastyczna !!!! I ptaszki również !!!
    Piękna przesyłka !!! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dostałaś niespodziankę:) Ptaszki są cudne. A komoda niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  8. I czego wy się dziwicie, to robiła Daria dla Joli, nie mogły być inne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha...., to jest najlepsze podsumowanie.... hahaha

      Usuń
  9. Jolu, cieszę się bardzo że obie paczuszki po wielkich przebojach dotarły do Ciebie :) Nie mogę się doczekać Twoich kolejnych pomysłów, które z przyjemnością zrealizuję ;) A wszystkim Dziewczynom bardzo dziękuję za tyle miłych słów :) Spłonęłam rumieńcem po przeczytaniu, ale uśmiech mam od ucha do ucha :) Jeszcze raz dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria, na wszystkie dobre słowa w pełni zasłużyłaś!!
      Nie zachęcaj mnie do mówienia na głos tego co mi przychodzi do głowy, bo się nie obrobisz:-)))

      Usuń
    2. Grozisz czy obiecujesz? ;) hahahahahahahhaha Już czekam na kolejne Twoje szalone pomysły :)

      Usuń
    3. Oczywiście, że grożę;-)

      Usuń
  10. Wow!!!cudne te ptaszki..ma talent dziewczyna..i ta komoda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, bardzo utalentowana!!

      Usuń
  11. A ja już myślała.,że to Ty zrobiłaś w końcu "zapałczaną" komódkę, do której zrobienia przymierzasz się już od dawna. Komódka jest śliczna. O zawaretości nie wspomnę. Taka wiosenna ta przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dana, planować można dużo, ale czasu na realizację wszystkiego co zaplanowałam po prostu brakuje. Niestety!!
      Nie wiem w którym życiu wezmę się za "stolarkę";)

      Usuń
  12. Komoda urocza. Niedlugo zrobisz domek dla lalek i na pewno bedzie piekny. Czekam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*