niedziela, 4 listopada 2012

Warsztaty Mixed Mediowe

W ramach II Dolnośląskich Jesiennych Warsztatów Craftowych uczestniczyłam w kursie Mixed Mediowym prowadzonym przez Ayeedę. Nie przepadam za pracą w grupach i jechałam pełna obaw. Niepotrzebnie. Ayeeda wspaniale prowadziła warsztaty, nie narzucała niczego , ale zawsze była w pobliżu gdy była potrzebna. Odpowiadała na wszystkie pytania. Czułam się tam bardzo dobrze. Na tyle dobrze, że zdarzyło mi się rozmawiać z panią Jolą;-) i całkiem swobodnie śpiewałam pod nosem. Tak jak lubię. Dowiedziałam się wszystkiego czego chciałam. Jestem zachwycona! Na warsztatach robiliśmy zestaw upominkowy "Notes i kartkę". A oto efekt mojej trzygodzinnej pracy: 






Czy ja kiedykolwiek mówiłam, że nie lubię różowego koloru??:-))

Wszystkie materiały mieliśmy zapewnione, jak również dostęp do mediów. Notes i kartka zostały zrobione z papierów Frosted Life, których zostałam fanką, dlatego pozwalam sobie zgłosić prace do 13 fans Club

Ayeedo, bardzo, bardzo Ci dziękuję za warsztaty. Dały mi dużo. Bardzo dużo!!

33 komentarze:

  1. A ja dziękuję za Twoje towarzystwo i tyle ciepłych słów:) Prace zrobiłaś przepiękne, zdjęcia nie oddają do końca ich uroku na żywo. Dziękuję Jolu:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam Twoje prace..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymacałam dzisiaj te "prototypy", niesamowite, Jolu!! więcej takich, tych nie zazdraszczam..

      Usuń
    2. Więcej?? Najpierw muszę zakupy poczynić!!
      Kolejne!!!

      Usuń
  3. Fantastyczne! Co to jest za "materiał" na okładce? wygląda jak siatka po plastrach miodu? A efekt daje super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ten "materiał" to faktycznie tekturowy plaster miodu, do kupienia w Wycinance:-)

      Usuń
  4. Tiaaa. No... podobają mi się... Nawet bardzo mi się podobają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię różu ale to mi się podoba ;) zazdroszczę warsztatów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za różem, ale to...:-)

      Usuń
  6. Bosko!!! Tak się cieszę, ze poszukujesz, bo lubię TO! Brakuje mi naszych wyjść i stęskniłam się za Tobą ogromnie. Ściskam i całuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lena! Fakt, ciągle poszukuję. I ciągle chce mi się CHCIEĆ. Właśnie doszłam do wniosku, że jak już przestanę chcieć, to mogę spokojnie umierać...
      Też tęsknię za naszymi spotkaniami i wypadami.
      Ale jeszcze wszystko przed nami:-)

      Usuń
  7. Zazdroszczę warsztatów ;)Super prace stworzyłaś, widać że warsztaty udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warsztaty bardzo udane. Dziękuję:-*

      Usuń
  8. Piękne :) I takie "Joloworóżowe" :) Widać, że warsztaty się udały, aż mnie ciekawi co teraz powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem tego ciekawa.
      Tylko najpierw zakupy, zakupy, zakupy....

      Usuń
  9. Warsztaty widać się udały!!Tylko pozazdrościć:)A róż...tak naprawdę nie wiem, czy go lubię, czy nie, ale to, co zrobiłaś super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolam widać, że załapałaś bakcyla :) Notes rewelacja! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak jak kiedyś rozmawiałyśmy - zaczyna nosić mnie w tym kierunku;-) Nie wiem co z tego będzie, ale chociaż próbuję:-)

      Usuń
  11. piękna praca !!! zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mixmediowo i nie cukierkowo;) pomimo iz z rozem, ale w tej odslonie podoba mi sie bardzo ten kolorek;) a ten "plaster miodu" jest rewelacyjny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-*
      jestem bardzo nieskromna, ale mi się też podoba:-)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*